Poliandria w Polsce jest możliwa??

Forumowa tablica ogłoszeń. Zareklamuj swoje forum/stronę/blog... !

Poliandria w Polsce jest możliwa??

Postprzez evelinkakr » 2006-09-13, 13:07:43

Jestem studentką V roku socjologii UJ piszącą pracę magisterską na temat Para-poliandri w Polsce. By udowodnić, iż coś takiego istnieje muszę zbadać ankietami kilka takich związków.
Zapraszam wszystkie związki chętne do współpracy ze mną i proszę o kontakt na gg 6679289 bądź odpowiedź na emaila edove@op.pl.
Dyskrecja zagwarantowana!!

Gorąco ÂŚciskam
Avatar użytkownika
evelinkakrNone specified
Nowy
 
Posty: 2
Dołączył(a): 2006-09-12, 14:53:40
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Poliandria w Polsce jest możliwa??

Postprzez BlueMan » 2006-09-13, 13:22:20

A według Ciebie to istnieje ?!
Bo jak dla mnie to jest niedopuszczalne, a wręcz jakieś anormalne :dontgetit: aby taki związek istnial i miał szanse przetrwania

http://pl.wikipedia.org/wiki/Poliandria
Poliandria (z gr. πολύς polys - "liczny" oraz ἀνήρ aner, dopełniacz ἀνδρός andros - "mężczyzna") – jedna z form poligamii, rzadziej spotykana niż poligynia. Jest to związek małżeński jednej kobiety z wieloma mężczyznami. Z poliandrią mamy do czynienia wśród ludów zamieszkujących obszary o niekorzystnych warunkach przyrodniczych, np. u niektórych plemion eskimoskich, indiańskich (Szoszonów) i w Tybecie (gdzie tylko praca kilku mężczyzn jest w stanie zapewnić rodzinie utrzymanie) i przyczynia się ona wtedy do zmniejszenia przyrostu naturalnego. Występuje także w niektórych społecznościach afrykańskich (Bahimowie), obok monogamii i poligynii, w przypadku gdy opłata za żonę jest zbyt wysoka dla biedniejszych członków społeczności. Możliwy jest wtedy związek grupy mężczyzn z jedną kobietą. Poliandria bywała też akceptowana wśród Guanczów na niektórych spośród Wysp Kanaryjskich.


No, aż tak źle nie ma w Polsce !! :przestraszony:
Czytaj regulamin - unikniesz wielu problemów.