WiseWoman napisał(a):Np. pakiet 500 smsów za 5 zł, albo Gorące Popołudnia i Weekendy
yamall napisał(a):Jak juz pisalem sms'ów mało co używam, a dzwonie w róznych, rózniestych porach, wiec wieczór czy cos tam, mnei nie kreci.
yamall napisał(a):Szukam czegos prostego, malo place duzo dostaje
Amas napisał(a):Pierwszy telefon miałem w Idea Mix (Orange) i niestety mam bardzo złą opinię o tym operatorze. Pierwszy rok wszystko było ok, natomiast zaraz po rozpoczęciu drugiego roku umowy 1 dnia każdego miesiąca płaciłem rachunek, 10 dnia miesiąca przychodziło mi na konto 25zł a dwa dni później... -25zł... I tak było przez 12 miesięcy. Idea nie reagowała na moje reklamacje, zawsze odpowiadali: "jest pan jedynym naszym klientem w całym kraju, który ma takie problemy, więc jest to niemożliwe"
Drugim operatorem był Plus, ogólnie przez 3 lata użytkowania wszystko było świetnie.
Pod wpływem rodziny przeniosłem się do Ery. W tym wypadku też nie narzekam.
yamall napisał(a):Szukam czegos prostego, malo place duzo dostaje
bombom napisał(a):czyli umowa minutowa chyba nie znalazły mocnego odzewu wśród konkurencji, co ładnie świadczy o ich "byciu zawsze krok przed konkurencją"
Shaken napisał(a):Na Polskim rynku obecnie istnieje kilka operatorów...
Shaken napisał(a):Co o nich sądzicie?
Z jakiego operatora korzystacie?
Lawenda napisał(a):bombom napisał(a):czyli umowa minutowa chyba nie znalazły mocnego odzewu wśród konkurencji, co ładnie świadczy o ich "byciu zawsze krok przed konkurencją"
raczej o krok za konkurencją.Większość promocji Plusa jest próbą ratowania żałosnego wizerunku firmy.To chyba jedyna sieć która tak nieuczciwie rozlicza darmowe minuty,czy też transfer internetu.Era,Orange czy Play nie mają potrzeby wprowadzania umów minutowych czy też innych promocji,ponieważ wiedzą jak utrzymać klient.Plus specjalizuje się w wymyślaniu to nowych promocji co by tylko zarobić nowych klientów w miejsce tych którzy z sieci zrezygnowali zmęczeni ciągłymi "pomyłkami" z rozliczaniach czy dziwnie szybkich utratach darmowych minut.
bombom napisał(a):jeśli system zawodzi to są reklamacje
bombom napisał(a):myślę, że rozkład gaussa bardzo ładnie pokaże "gęstość zadowolenia" wśród klientów każdej sieci - niezależnie od tego jak rozlicza darmowe minuty.
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 139 gości