[problem] Strona na hasło

Tworząc stronę www każdy napotka na jakieś trudności. Forumowicze na pewno pomogą!

[problem] Strona na hasło

Postprzez Adam13 » 2007-11-24, 14:17:02

Kolejne pytanie!!!
Zacznę od tego, że szukałem na google i na tym forum ale niepiesze konkretnie albo nic nie rozumiem.
A więc chcę zrobić na mojej stronie jedną podstronę która poprosi o podanie hasła.
Jestem w tym zielony i nie mam o tym pojęcia. Mógłby ktoś mi to wytłumaczyć krok po kroku co jak i gdzie.
Czyli jaki kod, czy trzeba mieć serwer z PHP itp.
Obrazek
Avatar użytkownika
Adam13None specified
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 78
Dołączył(a): 2007-02-06, 18:37:13
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: [problem] Strona na hasło

Postprzez BlueMan » 2007-11-24, 14:25:27

Nie wierzę, że szukałeś w google :| http://www.google.pl/search?q=strona+na ... =firefox-a bardzo konkretnie piszą na ten temat... .

Adam13 napisał(a):Czyli jaki kod, czy trzeba mieć serwer z PHP itp.
Zależy, czy masz PHP, .htacces, ASP,NET, czy tylko HTML/JS.
Czytaj regulamin - unikniesz wielu problemów.
Korzystajcie z załączników na forum aby pliki nie ginęły w przyszłości w zewnętrznych serwisach.
Avatar użytkownika
BlueManMale
Administrator
Administrator
 
Posty: 19108
Dołączył(a): 2004-05-26, 17:34:59
Lokalizacja: Dabrowa Górn.
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Imię: Szymon

Re: [problem] Strona na hasło

Postprzez Aspie » 2007-11-24, 17:15:38

Najprościej by było .htaccesem zrobić, jak masz serwer. Jeśli nie masz - to istnieje możliwość w php, ale tu już bardziej trzeba grzebać.
Kornacky Web Log
Wejdź - Przeczytaj - Pozostań!

Każdy głupi może wiedzieć. Sedno to zrozumieć.
Avatar użytkownika
AspieNone specified
Wyższy pisarz
Wyższy pisarz
 
Posty: 202
Dołączył(a): 2007-11-11, 10:27:27
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: [problem] Strona na hasło

Postprzez Adam13 » 2007-11-25, 17:43:01

Powoli!