Bepok napisał(a):Podstawą tworzenia sklepu internetowego jest bazowanie na zaufaniu klienta, ale ono samo się nie stworzy i właśnie takie konkretne opisy przedmiotów, zdjęcia sklepu bądź magazynów, adres, czat internetowy pozwalają potencjalnemu klientowi czuć się znacznie bezpieczniej i robić duże zakupy. Bardzo często do takich wiarygodnie wyglądających sklpeów ludzi wracają i je chętnie polecają
niestety niektóre sklepy nawet nie starają się dobrze opisać produktów i np. znamy tylko rozmiar butów, nie znamy jednak długości wkładki, a wiadomo, że rozmiarówka może być różna, z reszta tyczy się to również ubrań...i wtedy tylko jak bardzo nam zależy to piszemy maila, aby zostało nam to podane, a jak nie to wychodzimy ze strony i szukamy lepszej
Bepok napisał(a):Jasne, zawsze lepiej wiedzieć więcej i byc pewnym tego co się kupuje. Dużo dają rozmowy z doradcami w sklpeach, ale w takich gdzie są pasjonaci za ladą.
gdy znają się na rzeczy i co chwile nie zmienia się personel;)
Bepok napisał(a):Ja już mam nauczkę, że warto wydać więcej i się cieszyć trwałością. Przecież to samo jest z bielizną termoaktywną. Ostatnio znajomy się ze mnie śmiał, że wydałem kupe kasy na odzież z merino wool, a on kilkadziesiąt złotych tylko w decathlonie (czy jak tam sie to pisze) i że bez sensu przepłacam... Niektórzy nigdy nie zrozumieją racjonalnych argumentów i i tak kupią gorsze, ale tańsze
aaa szkoda gadać, ludzie myślą, że jak nakupią sobie dużo ale tanio to lepiej na tym wyjdą...nie byłabym tego taka pewna. Z reszta liczy sie np w przypadku bielizny termo żeby miała dobrą jakość materiału, bo jest to odzież najbliżej skóry, trzeba o to dbać. Mój facet z to kupuje Under Armoura, ja mam ich torbę sportową i czapkę - jak dla mnie mega przyjemny w dotyku materiał każdej z powyższych rzeczy i rzeczywiście świetnie oddychający
"Always forgive your enemies.... nothing annoys them so much" - Oscar Wilde