Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Miłość, zauroczenie, związki. Masz jakieś pytania, wątpliwości ? Pisz!

Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez śliczny1 » 2007-12-17, 21:46:38

Gdzie waszym zdaniem można poznać kobietę, czy jest to możliwe przez internet???


zmieniłem nazwę tematu, bo przecież kobiety też się tutaj wypowiadają ;)
Ostatnio edytowano 2007-12-17, 23:15:05 przez śliczny1, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
śliczny1None specified
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2007-12-12, 09:50:39
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją kobietę???

Postprzez kosmowski.be » 2007-12-17, 21:51:22

śliczny1 napisał(a):Gdzie waszym zdaniem można poznać kobietę,

kobiete mozna poznac wszedzie, zaczynajac od imprezy po osiedlowy sklep

śliczny1 napisał(a):czy jest to możliwe przez internet???

jest to mozliwe, ja tak poznalem swoja milosc z ktora jestem juz prawie rok,
internet moze pomoc jesli jestes niesmialy i nie wiesz jak zagadac do dziewczyny, najpierw mozna poznac Ją przez np gadu gadu a gdy juz zdobedziesz troche informacji mozna zaczac dzialac :ok:
Obrazek
Szukasz CB Radia? Odezwij się, a wybiorę coś dla Ciebie i załatwię rabat!
Avatar użytkownika
kosmowski.beNone specified
Uzależniony
Uzależniony
 
Posty: 4415
Dołączył(a): 2007-03-17, 10:33:41
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez Madzias » 2007-12-17, 21:57:05

A ja poznałam mojego męza przez internet 8 lat temu. Wtedy to było coś dziwnego. Nie czekaj na miłość, ona przyjdzie do Ciebie sama, nawet przez łącza internetowe. :hyhy:
SZCZĘŚCIE czemu odchodzisz ode mnie przecież było nam razem tak dobrze. Przyszedłeś nawet nie zapukałeś a teraz odchodzisz nie mówiąc nic. DLACZEGO
Avatar użytkownika
MadziasNone specified
Expert
Expert
 
Posty: 1217
Dołączył(a): 2007-09-30, 20:06:55
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez hitman1986 » 2007-12-17, 22:32:36

noid90 napisał(a):ja tak poznalem swoja milosc z ktora jestem juz prawie rok
Madzias napisał(a):A ja poznałam mojego męza przez internet 8 lat temu

To każdy związek na forum tutaj funkcjonuje?



W moim przypadku kobietę, którą kocham poznałem w... pracy. Ona przyjechała na wakacje do hotelu na Cyprze, w którym ja pracowałem i tak się poznaliśmy. Potem rozmawialiśmy ze sobą poprzez msn codziennie, a we wrześniu poleciałem do niej na kilka dni. Mimo, że związek, jak na razie, nie ma szans na istnienie, to uczucie nie przemija... Głupie to życie...
Ostatnio edytowano 2007-12-17, 22:33:10 przez hitman1986, łącznie edytowano 1 raz
"Na plecach czuję oddech starożytnego boga. Ściga mnie. Nie mogę się odwrócić, bo jego oczy to śmierć."
Obrazek
Avatar użytkownika
hitman1986None specified
V.I.P.
V.I.P.
 
Posty: 8404
Dołączył(a): 2004-11-01, 10:41:44
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez WiseWoman » 2007-12-17, 22:44:06

hitman1986 napisał(a):Mimo, że związek, jak na razie, nie ma szans na istnienie, to uczucie nie przemija... Głupie to życie...


Jeśli nie przemija to oznacza, że jest prawdziwe. Jeśli sie postaracie na pewno będzie miał szanse, powodzenia. ;)

Co do związków przez Internet- osobiście nie jestem zwolenniczką, dla mnie liczą sie pierwsze spojrzenia, gesty... Zawsze można spróbować, ale pamiętaj żeby to nie był związek przez Internet. ;)

Ja poznałam obecnego chłopaka dzięki wspólnym zainteresowaniom, więcej nie zdradzę! :P
Kiedy czegoś gorąco pragniesz,
to cały wszechświat działa potajemnie,
aby udało Ci się to osiągnąć.
*Paulo Coelho*
Avatar użytkownika
WiseWomanNone specified
Znawca
Znawca
 
Posty: 629
Dołączył(a): 2007-11-03, 20:23:49
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez thalcave » 2007-12-17, 22:47:35

Ja Ale poznałem przez internet i od prawie roku mieszkamy razem :yahoo:
"It's great to be here. It's great to be anywhere"
Keith Richards
Avatar użytkownika
thalcaveNone specified
Weteran
Weteran
 
Posty: 4328
Dołączył(a): 2005-12-28, 20:02:55
Lokalizacja: odległa galaktyka
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez młoda » 2007-12-17, 22:52:51

ech.
no cóż już z tym 'panem' nie jestem.. a wspaniałe 1,5roku z nim spędziłam..
i też poznaliśmy się przez internet...
Avatar użytkownika
młodaNone specified
Pisarz
Pisarz
 
Posty: 178
Dołączył(a): 2007-06-24, 11:17:17
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez hitman1986 » 2007-12-17, 23:13:06

WiseWoman napisał(a):Jeśli nie przemija to oznacza, że jest prawdziwe. Jeśli sie postaracie na pewno będzie miał szanse

A co, jesli do końca nie wiem, czy tej drugiej osobie też na tym zależy ?! To ni jest takie proste... Gdyby nie ten fakt, to pewnie nie byłoby problemu... Wiesz, źle sytuowany nie jestem i na loty w tą i z powrotem mnie stać ;)

WiseWoman napisał(a):Ja poznałam obecnego chłopaka dzięki wspólnym zainteresowaniom, więcej nie zdradzę!

Dawaj, dawaj, mów nam tutaj :)
"Na plecach czuję oddech starożytnego boga. Ściga mnie. Nie mogę się odwrócić, bo jego oczy to śmierć."
Obrazek
Avatar użytkownika
hitman1986None specified
V.I.P.
V.I.P.
 
Posty: 8404
Dołączył(a): 2004-11-01, 10:41:44
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez yamall » 2007-12-17, 23:32:01

Czateria :)

Juz ponad rok razem :)
Avatar użytkownika
yamallNone specified
Expert Generalny
Expert Generalny
 
Posty: 2606
Dołączył(a): 2006-06-29, 23:13:38
Lokalizacja: Niedaleko....
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez makoomba » 2007-12-17, 23:34:20

:szok: Zaczynam odnosić wrażenie, że jestem jakiś dziwny, bo nie poznaje dziewczyn przez internet.
Słaba płeć jest silniejsza od płci mocnej o siłę słabości płci mocnej do płci słabej xD
http://makoomba.posadzdrzewo.pl/
Avatar użytkownika
makoombaNone specified
Expert
Expert
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 2007-08-19, 20:47:49
Lokalizacja: Kraków
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez hitman1986 » 2007-12-17, 23:36:08

PolishBoyfriend napisał(a):Zaczynam odnosić wrażenie, że jestem jakiś dziwny, bo nie poznaje dziewczyn przez internet

PolishBoyfriend, ja też nie poznałem przez neta. Jestem z tobą, bracie :)
"Na plecach czuję oddech starożytnego boga. Ściga mnie. Nie mogę się odwrócić, bo jego oczy to śmierć."
Obrazek
Avatar użytkownika
hitman1986None specified
V.I.P.
V.I.P.
 
Posty: 8404
Dołączył(a): 2004-11-01, 10:41:44
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez makoomba » 2007-12-17, 23:52:34

Naprawdę dziwi mnie trochę to, że coraz częściej ludzie szukają miłości za pośrednictwem internetu.

Moim zdaniem jest to trochę pójście na łatwiznę. Bo o ileż łatwiej jest skrobnąć kilka słów, czy wysłać emotkę przez komunikator, niż podejść do nieznajomej dziewczyny i do niej zagadać. Poza tym internet daje anonimowość, łatwo jest udawać piękniejszego i mądrzejszego niż sie jest w rzeczywistości. Bez wysiłku można stać się kimś upełnie innym.

śliczny1 napisał(a):czy jest to możliwe przez internet???


Jest to możliwe, jak wiele osób wyzej napisało, znalazły swoje drugie połówki w ten sposób i są szczęśliwe.
Mnie jednak taka forma nie przekonuje, jestem tradycjonalistą w tym względzie i uważam że do tego celu świat rzeczywisty jest lepszy od tego wirtualnego.
Ostatnio edytowano 2007-12-18, 00:04:36 przez makoomba, łącznie edytowano 1 raz
Słaba płeć jest silniejsza od płci mocnej o siłę słabości płci mocnej do płci słabej xD
http://makoomba.posadzdrzewo.pl/
Avatar użytkownika
makoombaNone specified
Expert
Expert
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 2007-08-19, 20:47:49
Lokalizacja: Kraków
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez Ayla » 2007-12-18, 00:23:57

Najwyraźniej większość społeczności z blueforum poznała swoje połówki przez neta...
Ja jednak tak jak kolega, poznaliśmy się w pracy... :)
"z perspektywy czasu zmieniłam tok myślenia, tusz do rzęs i światopogląd"
Waha się, jest w rozterce, krótko mówiąc - jest kobietą.
Avatar użytkownika
AylaNone specified
Expert Generalny
Expert Generalny
 
Posty: 2611
Dołączył(a): 2004-11-28, 16:46:27
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez BlueMan » 2007-12-18, 01:07:46

Madley napisał(a):Ja jednak tak jak kolega, poznaliśmy się w pracy... :)
A gdzie dokładnie, tj. jaka praca? :>

Blue robisz OT :P
Ostatnio edytowano 2007-12-18, 01:12:08 przez BlueMan, łącznie edytowano 1 raz
Czytaj regulamin - unikniesz wielu problemów.
Korzystajcie z załączników na forum aby pliki nie ginęły w przyszłości w zewnętrznych serwisach!

Obrazek
Avatar użytkownika
BlueManMale
Administrator
Administrator
 
Posty: 19092
Dołączył(a): 2004-05-26, 17:34:59
Lokalizacja: Dabrowa Górn.
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Imię: Szymon

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez strzala » 2007-12-18, 08:40:13

Moja mama tak poznala swojego chlopaka chodzą juz chyba z 4lata :P stasznie spoko koles to jest :P i nie bede mial nic przeciwko jak wezma slub :boss: a poznali sie przez gg, mama do niego zaklikala potem sie gdzies ugadali :P i zaczeli sie spotkac spotykac, on sie oswiadczyl no i :)



lece do szkoly papa
[[;
Avatar użytkownika
strzalaNone specified
BOSSu
BOSSu
 
Posty: 955
Dołączył(a): 2005-05-07, 14:52:53
Lokalizacja: Zabrze
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez WiseWoman » 2007-12-18, 10:30:00

hitman1986 napisał(a):WiseWoman napisał/a:
Jeśli nie przemija to oznacza, że jest prawdziwe. Jeśli sie postaracie na pewno będzie miał szanse

A co, jesli do końca nie wiem, czy tej drugiej osobie też na tym zależy ?! To ni jest takie proste... Gdyby nie ten fakt, to pewnie nie byłoby problemu... Wiesz, źle sytuowany nie jestem i na loty w tą i z powrotem mnie stać ;)


No to trzeba poczekać... Niedługo na pewno przekonasz się czy Jej też jeszcze zależy. ;)

hitman1986 napisał(a):WiseWoman napisał/a:
Ja poznałam obecnego chłopaka dzięki wspólnym zainteresowaniom, więcej nie zdradzę!

Dawaj, dawaj, mów nam tutaj :)


Regaty... No i jakoś tak sie rozkręciło. :ok:

PolishBoyfriend napisał(a):Moim zdaniem jest to trochę pójście na łatwiznę. Bo o ileż łatwiej jest skrobnąć kilka słów, czy wysłać emotkę przez komunikator, niż podejść do nieznajomej dziewczyny i do niej zagadać. Poza tym internet daje anonimowość, łatwo jest udawać piękniejszego i mądrzejszego niż sie jest w rzeczywistości. Bez wysiłku można stać się kimś upełnie innym.


Zgadzam się z Tobą w 100%! Ile razy wysyłamy zwykłemu kumplowi/ koleżance buziaki na gg... Zresztą taki podryw przez internet nie ma w sobie emocji... Nie widzimy czułych spojrzeń a'la spaniel :P i trzymania sie za ręce... A według mnie te elementy są tak samo ważne jak rozmowa.
Kiedy czegoś gorąco pragniesz,
to cały wszechświat działa potajemnie,
aby udało Ci się to osiągnąć.
*Paulo Coelho*
Avatar użytkownika
WiseWomanNone specified
Znawca
Znawca
 
Posty: 629
Dołączył(a): 2007-11-03, 20:23:49
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez thalcave » 2007-12-18, 10:58:52

Tu nie chodzi o podryw przez Internet ale o poznanie kogoś.
Nie mówiąc już, że nie wszyscy są tak śmiali aby od razu podejść i zagadać twarz w twarz
"It's great to be here. It's great to be anywhere"
Keith Richards
Avatar użytkownika
thalcaveNone specified
Weteran
Weteran
 
Posty: 4328
Dołączył(a): 2005-12-28, 20:02:55
Lokalizacja: odległa galaktyka
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez Ayla » 2007-12-18, 11:07:05

BlueMan napisał(a):A gdzie dokładnie, tj. jaka praca? :>

Ogólnie określe te prace, jako biurową... szczegóły na pW jak coś, bo nie będę OT strzelać z samego początku :P
Ostatnio edytowano 2007-12-18, 11:07:38 przez Ayla, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
AylaNone specified
Expert Generalny
Expert Generalny
 
Posty: 2611
Dołączył(a): 2004-11-28, 16:46:27
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez śliczny1 » 2007-12-18, 11:56:31

jake możecie polecić portale na których można spotkać fajne dziewczyny???

Te czaty są oklepane pare razy prubowałem i nic ciekawego z tego nie wyszło???

Doradzcie coś licze na was.
Avatar użytkownika
śliczny1None specified
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 24
Dołączył(a): 2007-12-12, 09:50:39
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Gdzie poznaliście swoją/swojego kobietę/mężczyznę ???

Postprzez hitman1986 » 2007-12-18, 14:40:02

WiseWoman napisał(a):No to trzeba poczekać... Niedługo na pewno przekonasz się czy Jej też jeszcze zależy

Hehe, gdyby to było tak oczywiste...
WiseWoman napisał(a):Zresztą taki podryw przez internet nie ma w sobie emocji...

Ale to nie jest podryw... To jest zapoznanie się (przynajmniej częściowe) z drugą osobą, która, docelowo, może być Twoją drugą połową...
thalcave napisał(a):Tu nie chodzi o podryw przez Internet ale o poznanie kogoś

Dokładnie. Jak już dwójka się zdecyduje (na podtsawie tego, kto jaki jest poprzez jakieś forum/czata/gg), to można spotkać się w 4 oczy. Wtedy wie się dostatecznie duzo, żeby nie milczeć cały czas, ale też mozna się dowiedzieć, czy wybór był trafny ;)
"Na plecach czuję oddech starożytnego boga. Ściga mnie. Nie mogę się odwrócić, bo jego oczy to śmierć."
Obrazek
Avatar użytkownika
hitman1986None specified
V.I.P.
V.I.P.
 
Posty: 8404
Dołączył(a): 2004-11-01, 10:41:44
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Następna strona

  • Inne

Powrót do Kobieta i Mężczyzna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości