[porada] kolumny + wzmacniacz :)

Wszystko co związane z kolumnami i głośnikami.

[porada] kolumny + wzmacniacz :)

Postprzez winet » 2007-06-11, 19:02:12

Witam ;) Od pewnego czasu zastanawiam się nad kupnem kolumn głośnikowych i wzmacniacza (bo z tego co się znam to podłączenie ich bezpośrednio do komputera może nie dać zbyt ciekawych efektów :)). W związku z tym proszę was drodzy Blue-użytkownicy o wskazania jakiegoś sprzętu :) Z góry zaznaczam, że w tych sprawach jestem kompletnie zielony :D A sprzęt najlepiej gdyby był do kupienia na allegro, a jego cena to 100-150 zł ;)
My Dream...My Love...My Life...
Manchester United
Avatar użytkownika
winetNone specified
Expert
Expert
 
Posty: 1100
Dołączył(a): 2007-03-08, 21:49:31
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: [porada] kolumny + wzmacniacz :)

Postprzez camel » 2007-06-11, 19:10:53

winet napisał(a):(bo z tego co się znam to podłączenie ich bezpośrednio do komputera może nie dać zbyt ciekawych efektów :)

zależy od potrzeb i wymagań. ja mam podłączone głośniki od zwykłej wieży Sony i nie narzekam, przeciwnie - jestem zadowolony.
'W dziedzinie muzycznej muszę wiedzieć wszystko. Jeżeli ktoś zagra melodię, pierdząc, ja muszę ją usłyszeć' - A.Ostrowski
amanita_citrina - mój muchomorek
:oczami:
Mój FotoBlog - Zapraszam
Avatar użytkownika
camelNone specified
Banned
Banned
 
Posty: 2373
Dołączył(a): 2007-04-14, 14:19:52
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: [porada] kolumny + wzmacniacz :)

Postprzez BlueMan » 2007-06-12, 00:16:35

winet napisał(a):cena to 100-150 zł
za tą cenę to może sam wzmacniasz kupisz :|


Podaj mniej więcej przykład co byś chciał mieć?

jak do gierek i nie jesteś super ekstra fanem super ekstra muzyki to polecam głośniki Creative - mam teraz 2.1 ale przymierzam się do kupna 5.1 Małe satelitki, ale tak dają, że moim znajomym szczęka opada :] Mam je ustawione tak na poziomie 2, a skala jest 10-stopniowa :]