Fora internetowe i facebook są zupełnie bez sensu. W ten sposób Twój znajomy nie znajdzie nawet jednego zlecenia. Najgłupszy pomysł o jakim słyszałem, to reklamować firmę budowlaną na FB i forach
Odradzam też Panoramę Firm. To wyciąganie pieniędzy od ludzi, nie daje żadnych efektów. Wiem to z doświadczenia, bo wpompowałem kiedyś w rekamę w PF kilka ładnych tysięcy i miałem przez rok... 1 telefon!
Dla firmy budowlanej polecam:
1. Przede wszystkim marketing szeptany ale w swojej pierwotnej formie. Po prostu zadowolony klient poleca firmę Twojego znajomego swoim znajomym. Jest to najskuteczniejsza forma reklamy dla małych firm budowlanych, które mają roczy obrót poniżej 500.000,00 zł.
2. Ogłoszenia w prasie lokalnej. Muszą się ukazywać w każdym numerze, bo taka gazeta szybko ląduje w śmietniku.
3. Tablice ogłoszeń w marketach budowlanych. Jeżeli w Twoim mieście jest jakiś większy market budowlany w rodzaju OBI, Castorama albo Majster, to zwróć uwagę na tablice ogłoszeniowe, które się w nich znajdują. Na tych tablicach ekipy remontowo-budowlane zamieszczają swoje ogłoszenia ze zrywkami, ulotki i wizytówki. Wiele osób właśnie z tamtąd znajduje potrzebnych im wykonawców.