TU-154 ląduje w lesie po ścięciu kilkudziesięciu drzew

Polski rząd i jego politycy - afery, korupcja, dokonania. Strajki w naszym kraju i poza granicami. Protesty ludzi.

TU-154 ląduje w lesie po ścięciu kilkudziesięciu drzew

Postprzez dkm1941bismarck » 2011-11-07, 23:02:15

http://englishrussia.com/2011/11/04/the-lucky-tu-154/
Podobnie jak w Smoleńsku - tylko że żadna brzoza samolotu nie "rozczłonkowała" choć samolot rozwalił kilkadziesiąt drzew o większej średnicy niż ta ze Smoleńska, ponaddto samolot podniósł się bez napraw i odleciał...logika swoje, historia swoje, prawa fizyki swoje - tylko ludzie wciąż są idiotami i wierzą w bzdury n/t Smoleńskiego zamachu.
Obrazek
URODZIŁEM SIĘ W WARSZAWIE-(L)EGIĘ KOCHAM-(L)EGIĘ SŁAWIĘ !!
Avatar użytkownika
dkm1941bismarckNone specified
Moderator
Moderator
 
Posty: 1462
Dołączył(a): 2010-07-03, 18:21:53
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez KenWatanabe » 2011-11-08, 00:13:44

Trzeba poczekać na raport MAK,
Poza tym wgniecenia widać, nie sądzę by obeszło się bez przeglądu i wyklepania.
Sytuacja też jest trochę inna.

I las inny, nie olchowo bukowy, a jakiś sosnowy :D. Dębowa noga od stołu uratowała w `44 Hitlera przed śmiercią, no i rzecz jasna Boża opatrzność której ś.p. Prezydentowi zabrakło xD. A sosna? Sosna to nie drzewo, sosnę to się ścina jednym pyknięciem.
Głównym motorem, który popycha mnie do działania, jest ciekawość. Zawsze szukam interesujących ról, interesujących scenariuszy. Nie chcę popadać w stereotypy, unikam zaszufladkowania, dlatego często wybieram bardzo różnorodne filmy: od poważnych po zabawne.
Kensaku Watanabe
Avatar użytkownika
KenWatanabeNone specified
V.I.P.
V.I.P.
 
Posty: 2263
Dołączył(a): 2007-08-28, 02:05:27
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez junior » 2011-11-08, 02:10:55

chyba ktoś komenty od foty pomylił jak niby ten samolot minął tę szopę co stoi za nim? zatrzymał się na 20 metrach niby?
zawsze możesz się nie zgodzić z opinią autora tego postu.
Avatar użytkownika
juniorMale
V.I.P.
V.I.P.
 
Posty: 1446
Dołączył(a): 2008-06-22, 11:07:52
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Postprzez cre[a]tive » 2011-11-08, 02:21:28

dkm1941bismarck - 07 lis 2011 22:02 napisał(a):Podobnie jak w Smoleńsku - tylko że żadna brzoza samolotu nie "rozczłonkowała"



A to w Smoleńsku sosna rozczłonkowała samolot?


dkm1941bismarck - 07 lis 2011 22:02 napisał(a): ponaddto samolot podniósł się bez napraw i odleciał...


Zapewne dlatego, że nie pacnął tak o ziemię lądując na ślepo w mgle jak mleko.
Caught in the nameless face of today's cold morning
I open my eyes and see the emptiness of existence
And this is the saddest thing you could ever show me
Avatar użytkownika
cre[a]tiveNone specified
Moderator
Moderator
 
Posty: 8417
Dołączył(a): 2007-03-27, 19:58:46
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Postprzez junior » 2011-11-08, 09:44:28

wiedziałem, że gdzieś jest haczyk... on nie lądował w tym lesie tylko tam hamował bo zabrakło długości pasa... pas miał 1325 z wymaganych 2200... i tu jest ta różnica nasz tupolew przywalił w drzewo w locie ten już pod hamował na pasie co tłumaczy czemu zniszczenia są niewielkie... po drugie lądował na kołach a nie na plecach... niestety dla twojej teorii dkm1941bismarck, prawa fizyki nadal działają... (wiem, że dla Ciebie to oznacza, że tym gorzej dla praw fizyki) http://aviation-safety.net/database/rec ... 20100907-0
zawsze możesz się nie zgodzić z opinią autora tego postu.
Avatar użytkownika
juniorMale
V.I.P.
V.I.P.
 
Posty: 1446
Dołączył(a): 2008-06-22, 11:07:52
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re:

Postprzez mrumru » 2011-11-08, 10:01:01

junior napisał(a):chyba ktoś komenty od foty pomylił jak niby ten samolot minął tę szopę co stoi za nim? zatrzymał się na 20 metrach niby?


Nie zgarnął szopy,bo szopa była postawiona póżniej :D
Zauważ-przed odlotem śnieg leży.
http://mrumrando.blox.pl/html/1310721,3 ... lakobieta2
Avatar użytkownika
mrumruNone specified
BOSSu
BOSSu
 
Posty: 835
Dołączył(a): 2009-09-24, 17:53:38
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez junior » 2011-11-08, 10:30:59

podobno następnego dnia a wygląda na dużo starszą... ale i tak wiadomo że on nie lądował w tym lesie tylko wyleciał poza pas startowy, czyli nie wleciał a wjechał
zawsze możesz się nie zgodzić z opinią autora tego postu.
Avatar użytkownika
juniorMale
V.I.P.
V.I.P.
 
Posty: 1446
Dołączył(a): 2008-06-22, 11:07:52
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Postprzez mrumru » 2011-11-08, 10:51:13

junior-powinnyśmy robić w komisji śledczej xD
http://mrumrando.blox.pl/html/1310721,3 ... lakobieta2
Avatar użytkownika
mrumruNone specified
BOSSu
BOSSu
 
Posty: 835
Dołączył(a): 2009-09-24, 17:53:38
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re:

Postprzez dkm1941bismarck » 2011-11-08, 10:58:51

KenWatanabe napisał(a):I las inny, nie olchowo bukowy, a jakiś sosnowy :D. Dębowa noga od stołu uratowała w `44 Hitlera przed śmiercią, no i rzecz jasna Boża opatrzność której ś.p. Prezydentowi zabrakło xD. A sosna? Sosna to nie drzewo, sosnę to się ścina jednym pyknięciem.


junior napisał(a):wiedziałem, że gdzieś jest haczyk... on nie lądował w tym lesie tylko tam hamował bo zabrakło długości pasa... pas miał 1325 z wymaganych 2200... i tu jest ta różnica nasz tupolew przywalił w drzewo w locie ten już pod hamował na pasie co tłumaczy czemu zniszczenia są niewielkie... po drugie lądował na kołach a nie na plecach... niestety dla twojej teorii dkm1941bismarck, prawa fizyki nadal działają... (wiem, że dla Ciebie to oznacza, że tym gorzej dla praw fizyki) http://aviation-safety.net/database/rec ... 20100907-0


6 czerwca 1988 r. w Habsheim we Francji airbus A320 podczas lądowania wleciał w gęsty las, ściął i zmiażdżył mnóstwo drzew, po czym spadł na ziemię. Oderwał mu się ogon i skrzydła, wybuchł pożar. Ze znajdujących się na pokładzie 136 osób (wraz z załogą) zginęło troje pasażerów – dwoje dzieci i usiłująca uratować jedno z nich, kobieta.

Śledztwo oprócz rutynowych badań zawartości czarnych skrzynek i wraku, objęło także dokładne pomiary drzew, które zniszczył lądujący airbus. Kapitan nie znał lotniska w Habsheim, nie wiedział, że w okolicy jest las, zszedł na wysokość 30 stóp, choć był przekonany, że jest na wys. 100 stóp. Usiłował potem poderwać samolot, ale już mu się nie udało (silniki nie zareagowały). Jak się okazało (po analizie zapisu FDR) w trakcie niezależnego dochodzenia samego kapitana, zawiodła pokładowa elektronika.

G. Wisnewski, z którym wywiad na temat katastrofy smoleńskiej opublikowany jest w najnowszym „Nowym Państwie” (8/2010) zwraca uwagę, że „kiedy samolot rozbija się w lesie, powinien być widoczny duży ślad po pożarze. To znaczy większa część maszyny byłaby spalona, doszłoby do pożaru powstałego na skutek uderzenia. Na zdjęciach zrobionych z powietrza nic takiego nie widać. Nie ma na nich również dużej ilości pościnanych drzew. Kiedy maszyna leci ponad ich wierzchołkami z prędkością 200-300 kilometrów na godzinę, to musi je pościnać. Następne pytanie: dlaczego nikt nie przeżył? Takie przymusowe lądowanie w lesie wcale nie musi oznaczać śmierci wszystkich pasażerów, istnieje szalenie dużo przykładów, kiedy wielu osobom udało się przeżyć, bo drzewa podchwytywały samolot – można sobie to próbować wyobrazić jako coś na kształt olbrzymich piór łapiących maszynę. Potem zrodziło się pytanie o ciała. Na zdjęciach nie było widocznych ani szczątków ludzkich, ani rzeczy osobistych ofiar.

Maszyna przecież była roztrzaskana, tak jakby pękła, a cała jej zawartość po prostu wyleciała – wszelkie przedmioty powinny w takiej sytuacji latać w powietrzu, wisieć na drzewach. Poza tym brakuje istotnych części samolotu. Na zdjęciach przedstawiających złożoną maszynę na lotnisku w Smoleńsku nie widziałem kokpitu i wielu innych elementów. Jedynym wytłumaczeniem byłoby totalne spalenie, ale przecież nie było żadnego pożaru. A jeżeli go nie było, to wszystkie te części powinny być na miejscu – rodzi się zatem niewytłumaczalna sprzeczność.


A tutaj lądowanie pod Moskwą, podobne lądowanie TU-204, z tą różnicą że jest od TU-154 nieco większy:
http://www.avherald.com/h?article=4290127e&opt=6400
Samolot Tu-204 leciał z egipskiej Hurgady do Moskwy. O 2:43 czasu moskiewskiego zniknął z ekranów radarów. O 3:17 znaleziono go na polu odległym około kilometr od lotniska. Samolot miał odłamane skrzydło i w dwóch miejscach przełamany kadłub. Na szczęście nie wybuchł pożar.
Na pokładzie należącego do linii Awiastar-TU Tu-204-100 znajdowała się tylko 8-osobowa załoga. Dwóch jej członków zostało ciężko rannych. Pozostali odnieśli mniejsze obrażenia. Najciężej ranny jest dowódca – Aleksandr Kosjakow z uszkodzonym kręgosłupem i raną głowy, oraz drugi pilot – Aleksiej Michajłowskij, ranny w głowę i klatkę piersiową.
Wiadomo, że feralny samolot dzień wcześniej, w niedzielę musiał awaryjnie lądować z powodu niesprawności systemu ogrzewania oszklenia kabiny. Wystartował z Domodiedowa do Hurgady o 4:00. W rejonie Orła w kabinie załogi pojawiło się zadymienie, więc dowódca podjął decyzję o powrocie na lotnisko startu. Po naprawieniu uszkodzonych styków Tu-204 poleciał wówczas z pasażerami do Hurgady.
Dzisiejsze, zakończone zniszczeniem maszyny, awaryjne lądowanie Tu-204 to pierwszy taki przypadek w 20-letniej historii samolotów tego typu. Często dochodziło jednak do drobnych awarii, a eksploatacja Tu-204 jest przez operatorów oceniana jako uciążliwa (zobacz: Kłopoty z jakością Tu-204). Szczególnie dużo problemów sprawiają silniki PS-90A. 2 miesiące temu, 19 stycznia Tu-204 linii Red Wings musiał lądować awaryjnie tuż po starcie z lotniska w Omsku z powodu zaklinowania jednej z goleni podwozia.
Według nieoficjalnych informacji, powodem dzisiejszego wypadku mogły być warunki atmosferyczne (silna mgła) lub awaria jednego z silników. Pojawiła się też teoria, że w samolocie, który został zatankowany tylko przy pierwszym wylocie, mogło zabraknąć paliwa (temu samemu samolotowi zdarzyło się już lądować z wyłączonymi silnikami, w 2002 w Omsku). Warto dodać, że 3 dni wcześniej wytwórnia Awiastar-PU w Ulianowsku zakończyła planowy remont feralnego Tu-204-100, nr rej. RA-64011, nr ser. 14507413640, wyprodukowanego w 1994. Wymieniono wówczas główne elementy podwozia. Innych poważniejszych niesprawności nie stwierdzono.

Tak wygląda samolot po przebiciu kilkuset BRZÓZ Piotrze:
http://spotters.net.ua/files/images/000 ... large.jpeg
http://spotters.net.ua/files/images/000 ... large.jpeg
http://s55.radikal.ru/i148/1003/0e/d894ea05e91e.jpg
http://i075.radikal.ru/1003/80/634565987ad2.jpg
a nie tak: http://img696.imageshack.us/img696/7745 ... xl9cvp.jpg po skoszeniu jednej brzozy...


Tutaj TU-154 w Dagestanie po przebiciu kilkuset metrów lasu:
http://www.flightglobal.com/news/articl ... ow-350546/

Zrozumiałbym skoszenie kilkuset brzóz i upadek na twardą nawierzchnię - skoszenie jednej brzozy w mgle i upadek w błoto trudno zrozumieć, zwłaszcza że jak pokazuje historia lotnictwa takiego przypadku jak w Smoleńsku nie było, żeby jedna brzoza zmasakrowała najważniejsze osoby w Państwie i spowodowała lawinę niedomówień ;)
Obrazek
URODZIŁEM SIĘ W WARSZAWIE-(L)EGIĘ KOCHAM-(L)EGIĘ SŁAWIĘ !!
Avatar użytkownika
dkm1941bismarckNone specified
Moderator
Moderator
 
Posty: 1462
Dołączył(a): 2010-07-03, 18:21:53
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez junior » 2011-11-08, 11:23:30

kolejny raz samolot który lądował kołami w dół, pokaż taki który po urwaniu skrzydła się obrócił i lądował na plecach jak nasz... niestety fizyka nadal z Tobą wygrywa...
zawsze możesz się nie zgodzić z opinią autora tego postu.
Avatar użytkownika
juniorMale
V.I.P.
V.I.P.
 
Posty: 1446
Dołączył(a): 2008-06-22, 11:07:52
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re: TU-154 ląduje w lesie po ścięciu kilkudziesięciu drzew

Postprzez dkm1941bismarck » 2011-11-08, 11:38:55

junior napisał(a):kolejny raz samolot który lądował kołami w dół, pokaż taki który po urwaniu skrzydła się obrócił i lądował na plecach jak nasz... niestety fizyka nadal z Tobą wygrywa...

Ale to tylko domniemania że tak było, domniemania aby było lepiej Rosyjskie - powyższe zdjęcia pokazują że po zetknięciu skrzydła z drzewem nic się nie dzieje poza kilkuset metrowym pasem połamanych drzew, jak rozumiem uważasz że Nasz TU-154 był tak łamliwy że teoretycznie zderzenie z ptakiem też spowodowałoby urwanie skrzydła i lądowanie kołami w dół ??
Obrazek
URODZIŁEM SIĘ W WARSZAWIE-(L)EGIĘ KOCHAM-(L)EGIĘ SŁAWIĘ !!
Avatar użytkownika
dkm1941bismarckNone specified
Moderator
Moderator
 
Posty: 1462
Dołączył(a): 2010-07-03, 18:21:53
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez junior » 2011-11-08, 12:21:41

zależy w którym miejscu urwiesz skrzydło? zależy przy jakiej prędkości? Naprawdę jesteś aż takim ignorantem, miałeś kiedyś z fizyki więcej niż 2? do tego doszła kiepska niezgrana załoga i mamy przepis na katastrofę...
zawsze możesz się nie zgodzić z opinią autora tego postu.
Avatar użytkownika
juniorMale
V.I.P.
V.I.P.
 
Posty: 1446
Dołączył(a): 2008-06-22, 11:07:52
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Postprzez dkm1941bismarck » 2011-11-08, 12:41:06

junior napisał(a):zależy w którym miejscu urwiesz skrzydło? zależy przy jakiej prędkości? Naprawdę jesteś aż takim ignorantem, miałeś kiedyś z fizyki więcej niż 2? do tego doszła kiepska niezgrana załoga i mamy przepis na katastrofę...

Cały czas opierasz się na MNIEMANIU, aż tak kiepsko u Ciebie z logicznym myśleniem ??
Jedna brzoza urywa skrzydło i niszczy samolot - prawie jak bomba, z tą różnicą że tego 2-giego się raczej nie dowiemy, bo to 1-sze to wynik obiektywnej "pracy" Rosjan, a to już jest ewenement na skalę światową, aby samolot z kodami NATO przejmowało państwo przeciwko któremu stworzony został Pakt Północnoatlantycki, jedyne co można napisać o "katastrofie" to to że została podana wersja Rosjan, to samo w sobie musi budzić pytania, niestety widząc Twoje posty zastanawiam się po co komu w Polsce prawda.
Obrazek
URODZIŁEM SIĘ W WARSZAWIE-(L)EGIĘ KOCHAM-(L)EGIĘ SŁAWIĘ !!
Avatar użytkownika
dkm1941bismarckNone specified
Moderator
Moderator
 
Posty: 1462
Dołączył(a): 2010-07-03, 18:21:53
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez junior » 2011-11-08, 14:59:07

widzisz prom kosmiczny też rozbił się z powodu kawałka PIANKI izolacyjne podobnej do tej jaką mocujesz okna, jednak dobre trafienie w dobre miejsce zrobiło dziurę w skrzydle. tak tu 1 trafienie odcięło skrzydełko i tam pod tym drzewem daleko od samolotu znaleziono ten kawałek skrzydełka. Nie trafia do twojej głowy, że samolot bez skrzydeł nie polata a na pewno nie prosto? co do tego że badali Rosjanie a kto miał badać jak miało miejsce na Rosyjskim terytorium?
mało to było katastrof w których w wyniku utraty powierzchni nośnych lub kontroli nad hydrauliką samolot spadał grzebiąc wszystkich? http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa ... e_Kabackim (odcięcie silników i hydrauliki w wyniku pęknięcia wirnika w silniku, drobiazg a jednak), a może katastrofa wodnopłatu który leciał dość nisko nad plażą stracił skrzydło i mimo że spadł do "miękkiej wody" z małej wysokości i niewielkiej prędkości wszyscy zginęli, a ten samolot akrobacyjny ostatnio też przecież musnął tylko wodę a jednak pilot zginął w Wiśle, o a ten myśliwiec co przy małej prędkości na pikniku lotniczym spad za drzewa z małej wysokości z małą prędkością i też piloci zginęli ... tak jakoś jest tego więcej niż Twoich ocalonych po wyjechaniu poza pas ... ( a jest tego znacznie więcej)
zawsze możesz się nie zgodzić z opinią autora tego postu.
Avatar użytkownika
juniorMale
V.I.P.
V.I.P.
 
Posty: 1446
Dołączył(a): 2008-06-22, 11:07:52
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Postprzez cre[a]tive » 2011-11-08, 18:10:01

dkm1941bismarck jak pozostali ludzie ubóstwiający spiski będziesz teraz wyszukiwał każdego przypadku, gdzie samolot miał szczęście i ludzie nie zginęli i uważał, że to potwierdza iż tym razem też nie mieli prawa zginąć i coś musi śmierdzieć. Poszukaj zatem ile ludzi zginęło przez ptactwo, ile samolotów się rozbiło z powodu zderzenia z ptakiem lub ptakami, bo ja ostatnio oglądałam o tym program na Discovery bodajże i ogólna liczba ludzi na całym świecie, która zginęła była zatrważająca. I do czego zmierzam - to że znajdziemy przypadki, gdzie samolot po zderzeniu ze stadem ptaków wyszedł bez szwanku NIE OZNACZA, że inne przypadki to były zamachy czy bomby na pokładzie.

W związku z powyższym ten temat wydaje mi się być bez sensu, bowiem niczego nie jest w stanie dowieść.
Caught in the nameless face of today's cold morning
I open my eyes and see the emptiness of existence
And this is the saddest thing you could ever show me
Avatar użytkownika
cre[a]tiveNone specified
Moderator
Moderator
 
Posty: 8417
Dołączył(a): 2007-03-27, 19:58:46
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Re: TU-154 ląduje w lesie po ścięciu kilkudziesięciu drzew

Postprzez dkm1941bismarck » 2011-11-08, 19:42:38

junior napisał(a):nie prosto? co do tego że badali Rosjanie a kto miał badać jak miało miejsce na Rosyjskim terytorium?

Takie "katastrofy" reguluje międzynarodowe prawo:
- Konwencja o międzynarodowym lotnictwie cywilnym, podpisana w Chicago dnia 7 grudnia 1944 r.,

- załącznik nr 13 do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym ˝Badanie wypadków i incydentów statków powietrznych (Dz. Urz. ULC Nr 15, poz. 183 z dnia 16 grudnia 2009 r.), wcześniej Oświadczenie Rządowe z dnia 20 sierpnia 2003 r. w sprawie mocy obowiązującej załączników do Konwencji o międzynarodowym lotnictwie cywilnym (Dz. U. z 2003 r., Nr 146, poz. 1413),

- dyrektywa Rady 94/56/WE z dnia 21 listopada 1994 r. ustanawiająca podstawowe zasady regulujące postępowanie w dochodzeniu przyczyn wypadków i zdarzeń w lotnictwie cywilnym,

- dyrektywa 2003/42/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 13 czerwca 2003 r. w sprawie zgłaszania zdarzeń w lotnictwie cywilnym,

- ustawa Prawo lotnicze,

- rozporządzenie ministra transportu z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie wypadków i incydentów lotniczych (Dz. U. Nr 35, poz. 225),

- Regulamin Działania Państwowej Komisji Badania Wypadków Lotniczych, załącznik do zarządzenia nr 57 ministra infrastruktury z dnia 12 listopada 2008 r.

W tym przypadku Rosjanie od razu przejęli śledztwo, od razu ogłosili "wyrok" i po sprawie - jako suwerenne państwo powinniśmy inaczej zrobić, po swojemu a nie dopuszczać do tego aby były niedomówienia !
Jak wybuchnął samolot w Lockerbie to przeskanowano nawet najmniejsze kawałki samolotu, na całym świecie są procedury w przypadku samolotów pasażerskich by wykluczyć materiały wybuchowe - w Smoleńsku tego nie było, stąd Polska sama jest sobie winna, oddali sprawę Rosjanom, zdolnym do wszystkiego to teraz mamy teorie spiskowe.
Obrazek
URODZIŁEM SIĘ W WARSZAWIE-(L)EGIĘ KOCHAM-(L)EGIĘ SŁAWIĘ !!
Avatar użytkownika
dkm1941bismarckNone specified
Moderator
Moderator
 
Posty: 1462
Dołączył(a): 2010-07-03, 18:21:53
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: TU-154 ląduje w lesie po ścięciu kilkudziesięciu drzew

Postprzez KenWatanabe » 2011-11-08, 19:49:30

A ja uważam iż można dowieść uzasadnionych wątpliwości na podstawie statystyki. Jeśli na próbie 100 katastrof lotniczych wywołanych skoszeniem brzozowego lasu żadna nie skutkowałaby kompletnym rozbiciem samolotu to mógłbym uznać, że sto pierwsza która skończyłaby się takim finałem była sfałszowana.

Jeśli powiedzą nam jutro, że papież zginął w wypadku samochodowym na przejściu dla pieszych to możemy mieć uzasadnioną wątpliwość w prawdziwość tego stwierdzenia, bo powiedzmy papież nie często przechodzi przez jezdnię, a śmierć w takim wypadku zdarza się raz na 5mln udanych przejść przez pasy.

Analogicznie jeśli ktoś przeprowadzi na nas klasyczną próbę zgadywania jaką liczbę od 1 do 20 zapisaliśmy na kartce i w dziesięciu przypadkach na dziesięć będzie podawał poprawną odpowiedź to tylko głupiec pomyślałby "kurcze, co za niesamowity zbieg okoliczności", bo normalny człowiek poczułby, że coś tu śmierdzi oszustwem.

Niestety Ty Rafale podjąłeś jeszcze za mały wysiłek żeby dowieść nam jak małe jest prawdopodobieństwo, że to co się stało miało inną przyczynę niż ta którą podali Rosjanie. Ale nic nie stoi na przeszkodzie żebyś wyszukiwał kolejne sytuacje, jeśli uda Ci się znaleźć jeszcze 97, a ja w odpowiedzi nie znajdę ani jednej przeciwnej to będę skłonny przyznać, że jest bardzo prawdopodobne, że masz rację.
Głównym motorem, który popycha mnie do działania, jest ciekawość. Zawsze szukam interesujących ról, interesujących scenariuszy. Nie chcę popadać w stereotypy, unikam zaszufladkowania, dlatego często wybieram bardzo różnorodne filmy: od poważnych po zabawne.
Kensaku Watanabe
Avatar użytkownika
KenWatanabeNone specified
V.I.P.
V.I.P.
 
Posty: 2263
Dołączył(a): 2007-08-28, 02:05:27
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez junior » 2011-11-10, 10:25:50

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
to pokazuje bardzo uwidacznia błąd w rozumowaniu ludzi którzy uważają że to był zamach
zawsze możesz się nie zgodzić z opinią autora tego postu.
Avatar użytkownika
juniorMale
V.I.P.
V.I.P.
 
Posty: 1446
Dołączył(a): 2008-06-22, 11:07:52
Lokalizacja: Łódź
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 4 razy

Re:

Postprzez dkm1941bismarck » 2012-10-30, 12:15:44

Dalej uważacie że to nie był zamach i że teoria o "pancernej brzozie" to jedyne logiczne wytłumaczenie ??
Obrazek
URODZIŁEM SIĘ W WARSZAWIE-(L)EGIĘ KOCHAM-(L)EGIĘ SŁAWIĘ !!
Avatar użytkownika
dkm1941bismarckNone specified
Moderator
Moderator
 
Posty: 1462
Dołączył(a): 2010-07-03, 18:21:53
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez KenWatanabe » 2012-10-30, 21:37:30

Sprawa ciekawa, bo mniemam, że chodzi o rzekome ślady materiałów wybuchowych. Tyle, że prokuratura zaprzeczyła jakoby wyniki oficjalnych ekspertyz były zbieżne z tym co przekazała "Rz". Może jestem niedoinformowany ale chyba "Rz" nie podała jakiś konkretnych źródeł swoich analiz. Ja sam niekoniecznie wierzę w publikacje na temat oficjalnego toku śledztwa, ale dopóki druga strona nie udowodni swoich racji lepiej niż na podstawie spekulacji, sprawa pozostanie w martwym punkcie.
Głównym motorem, który popycha mnie do działania, jest ciekawość. Zawsze szukam interesujących ról, interesujących scenariuszy. Nie chcę popadać w stereotypy, unikam zaszufladkowania, dlatego często wybieram bardzo różnorodne filmy: od poważnych po zabawne.
Kensaku Watanabe
Avatar użytkownika
KenWatanabeNone specified
V.I.P.
V.I.P.
 
Posty: 2263
Dołączył(a): 2007-08-28, 02:05:27
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Następna strona

  • Inne

Powrót do Społeczeństwo i Polityka

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 212 gości

cron