Szybkie pytanko
Czy ktoś z was może miał przyjemność zwracać okularów w VisionExpress
W sobote sprawilem sobie nowe okulary, ale 2 sprawy wyszły:
1: Cos pochrzanili ze szkłami, czuje sie jakbym byl w kinie 3D przez cały czas, ciężkie do wytłumaczenia uczucie, ale ogólnie widze ze coś nie tak
2: (cięższa sprawa) nie wiedzieć dlaczego, podobno oprawki nie pasują do mnie, itd (nie wnikajmy w szczegóły)
I moje pytanie, jeżeli do 1 sprawy nie mam wątpliwości, że moge tam isc i ich bezkarnie opieprzyć i zażądać wymiany/korekcji szkieł to co do 2 sprawy, czy moge sie domagać wymiany oprawek (praktycznie nieużywane), albo zupełnej rezygnacji z zakupu ergo zwrot pieniedzy
Wiem ze przy zakupach przez internet moge bez podania przyczyny zarządać zwrotu do 10 dni, czy tutaj obowiazuje jakies podobne prawo
Jutro po pracy do nich jade
Help