TP na serverze

Subforum o naszym serwerze - BlueForum.pl MEGA TEAM

TP na serverze

Postprzez Czeslaw » 2010-07-03, 07:06:09

Witam,

Znowu będę marudził :D

Wiadomo mi, że serwer jest TP. Jednak bardzo często dochodzi do jednostronnej rozgrywki, w której dobrzy gracze lądują w jednym teamie lecą na respa przeciwnika 30 sekund i po rundzie. I tak 15 razy koniec mapy dziękuję.

Bardzo chciałbym przechodzić do drugiej drużyny i pomagać, ale za bardzo nie chce się jak wiem, że będę raszowany z każdej strony i nie mam najmniejszych szans na wygraną(teamu oczywiście). Wydaję mi się, że można by przemyśleć sprawę i pozwolić graczom słabszym na naukę gry TP poprzez.
Moje Propozycje:

-PTB
-Antyrasz

Oczywiście jedna z tych rzeczy.
Podejrzewam, że PTB raczej wam(adminom), się nie spodoba bo lubicie pograć razem, rozumiem.
Więc może jednak wstawić antyrasz i przynajmniej dać szanse np na dd2, inferno. d2 terorystom wyjsc z respa. Bo np nie wszyscy kupują w tempie blyskawicznym i czesto ja juz jestem w polowie mapy, a niektorzy dopiero ruszaja. Wg mnie antyrasz sprzyja grze TP i czesto jest instalowany na serwerach dla wszystkich gdzie nie wiadomo jaki bedzie poziom graczy.

Kolejna propozycja to wywalenie i dodanie mapek.

Uwazam, że mapy typu starwars, fy_, cl_ powinny być tylko i wylacznie dostepne w nocy(wiem że jest opcja 2 mapcyklow bo sie z tym spotykalem, ale nie wiem jak to zrobic:D ) bo dzieci nawciskaja co kolwiek i gramy np w 18 osob fy_poolday, a admini niechetnie to zmieniaja bo przeciez wybraliscie....
potem wszyscy puacza daj dd2 lub inferno i wychodzi na to, że grane są mapy dust, dd2, inferno, nuke, westwood, aztec... i powiedzmy szczerze wiecznie to samo.
Więc może dołożyć mapy cpl_mill, cpl_fire cpl_strike, de_russka ,de_tuscan, które wg mnie sa bardzo fajne ;d

Mam nadzieje, że coś z tych pomysłów przejdzie :D
Avatar użytkownika
CzeslawNone specified
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2010-06-07, 21:57:33
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez studnia » 2010-07-03, 10:32:25

jestem przeciwko Antyrasz, to jest jedna z taktyk. Co do PTB to jest to fajny plugin tylko troche denerwujace jak co runde jestes przenoszony z druzyny do druzyny.
Avatar użytkownika
studniaNone specified
Pisarz
Pisarz
 
Posty: 147
Dołączył(a): 2010-01-09, 00:47:43
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez BlueMan » 2010-07-03, 10:48:35

We wszystkich 3 rzeczach masz rację, że przydałoby się je wprowadzić. Jednakże wtedy to już nie będzie ten sam "CS BF MEGA serwer" ;P dlatego mam opory wprowadzając te zmiany.
Czytaj regulamin - unikniesz wielu problemów.
Korzystajcie z załączników na forum aby pliki nie ginęły w przyszłości w zewnętrznych serwisach.
Avatar użytkownika
BlueManMale
Administrator
Administrator
 
Posty: 19105
Dołączył(a): 2004-05-26, 17:34:59
Lokalizacja: Dabrowa Górn.
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 5 razy
Imię: Szymon

Postprzez Jen0va » 2010-07-03, 11:24:13

Chyba mogę się wypowiedzieć :) imo antyrush jest trochę nie na miejscu bo psuje to realna rozgrywkę jaka jest w rzeczywistości, w ligach cs etc. Rush po prostu trzeba nauczyć się zatrzymywać (ofc nie mowie teraz ze jestem specem i specjalista bo tak nie jest). Na serwie lepsi gracze powinni po prostu dla roz(g)rywki sami przenosić się do słabszych teamów, bo tu nie chodzi tylko o nabijanie fragów na "botach", nikomu nie ubliżając;)

Co do map, wg. mnie powinna zostać zrobiona mała rewolucja. Jest dużo map które są bez sensu - typu właśnie cs_747, starwars, bo śmiganie na r2d2 już chyba nikogo nie bawi:P a w mapach z hostami często jest tak ze braknie czasu. i mapy właśnie typu fy_poolday również są nie na miejscu, w mojej opinii. Ani to nie poćwiczysz skilla, bo jak dobrze pójdzie to ciągle będziesz latać z UZI, a jak weźmiesz po kimś m4 to nie ma ammo, ani nie poćwiczysz tp. Już kiedyś pisałem o mapach, tj. np o tuscanie, ale Blueman mnie nie lubi i nie czyta ;( Fajna mapa na normalne bs. Albo może zrobić ankietę na jakich mapach ludzie chcieliby zagrać, a na jakich nie chcą grać wcale.

Wakacje są to się rozpisałem;P Dziękuje za uwagę :zab:
Avatar użytkownika
Jen0vaNone specified
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 27
Dołączył(a): 2010-03-14, 20:42:02
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez makoomba » 2010-07-03, 11:33:28

Czeslaw - 03 lip 2010 07:06 napisał(a):Antyrasz

Jestem za wprowadzeniem tego pluginu. Ułatwia realizację celów mapy.
Czeslaw - 03 lip 2010 07:06 napisał(a):PTB

Niby faktyczne wyrównuje poziom drużyn przez co gra jest ciekawsza, ale tak jak napisał studnia strasznie denerwująca jest ciagła zmiana teamów i często idzie sie pogubić w tym do kogo aktualnie masz strzelać, dlatego jestem przeciw
Czeslaw - 03 lip 2010 07:06 napisał(a):Więc może dołożyć mapy cpl_mill, cpl_fire cpl_strike, de_russka ,de_tuscan,

jak najbardziej urozmaicenie sie sprzyda, tylko ze jak znam życie to wiekszosc graczy bedzie plakac ze nie znaja mapki , ze glupia itp itd jak to juz teraz ma miesce kiedy włącze cs_arabstreets lub de_bridge
Słaba płeć jest silniejsza od płci mocnej o siłę słabości płci mocnej do płci słabej xD
http://makoomba.posadzdrzewo.pl/
Avatar użytkownika
makoombaNone specified
Expert
Expert
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 2007-08-19, 20:47:49
Lokalizacja: Kraków
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez Jen0va » 2010-07-03, 11:39:35

a w czym antyrush ułatwia wykonywanie celów mapy? w ograniczaniu ruchu i przemieszczania się tt i ct po mapach? :/
Avatar użytkownika
Jen0vaNone specified
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 27
Dołączył(a): 2010-03-14, 20:42:02
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez studnia » 2010-07-03, 16:17:34

rasz jest wlasnie jedna z istotnych czesci TP
Avatar użytkownika
studniaNone specified
Pisarz
Pisarz
 
Posty: 147
Dołączył(a): 2010-01-09, 00:47:43
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez cre[a]tive » 2010-07-03, 16:47:28

Ale przecież nasz serwer nie jest typowym TP ! I mam nadzieję, że nigdy nie będzie :/

Swego czasu, sam BlueMan twierdził, że nasz serwer ma być traktowany jako FFA : ) Oczywiście, wymagamy realizacji celów mapy, bo nie o to chodzi, że jak zostanie 1 terrorysta z paką to się schowa w jakimś ciemnym kącie, a dwóch czy trzech CT ma biegać po całej mapie i go szukać, a pozostałych 15 dead graczy czeka aż typy się w końcu znajdą i znów będą mogli grać ;] Więc jest nacisk na cele mapy, ale tak to panuje względna wolność. Chcesz rashuj, chcesz kamp.

Antyrash utrudnia grę i obniża bardzo poziom rozgrywki. Tak naprawdę to może być taka sytuacja, że dla TT będzie jeszcze ciężej zdobyć BS, gdy jest antyrash, bowiem jak CT nie może lecieć gdzie chce i rashować to obstawi ładnie oba BS i będą tylko wybijać pojawiających się na horyzoncie TT (co już nie raz widziałam na typowych serwerach TP). I wtedy jest dopiero ogólny płacz, że TT nie ma przecież szans! Jak CT rozbiegnie się po mapie, często BSy pozostają niepilnowane i wtedy łatwiej podłożyć pakę.

A prawda jest taka, jak też napisał Jen0va, że trzeba się nauczyć grać, nawet w momencie jak się jest rashowanym. Na mapie de_kabul (na której TT jest bardzo rashowane) często CT dostaje w dupę, gdy lepsi gracze pójdą do TT. Możliwe? Możliwe. Po prostu przeczekają rash i powybijają jednostki rashujące z ukrycia, a potem jak już połowa teamu (tego rashującego : ) padnie,to wkraczają do akcji. Wcale nie twierdzę, że to jest takie łatwe, ale chodzi o to, by się tego uczyć, a nie sobie ułatwiać sobie grę i robić na serwerze poziom botów easy. Jestem całkowicie przeciwna antyrashowi.


Co do PTB to ten plugin to porażka. Grasz sobie w TT np. na inferno, masz opracowaną strategię, gdzie rashujesz, gdzie przykampisz i przeczekasz, dobrze Ci idzie, a tu nagle lądujesz w CT i cała gra zepsuta :/ Totalny nonsens. Tym bardziej, że czasem chce się pograć ze znajomymi w jednym teamie, już nie mówię o adminach tylko, ale ogólnie o graczach - bo np. konsultują się przez mikro, grają zespołowo, a tu nagle ciach i już po zabawie.



Odnośnie nowych map jestem ZA. Przypominam tylko, że ostatnio zostało wgrane na serwer parę nowych map - de_pakamera , de_pandemonium, de_dust_4ever - to z tradycyjnych oraz fy_iceworld_2k3 też bardzo fajna mapa. I jestem w związku z tym ciekawa ile osób zna te mapy z naszego serwera ;] Jak się zmieni to zaraz jest krzyk, "zmieeeeeeeeeeeeń to gówno! " ;]


Tych, którzy dotarli do końca mojego wywodu - pozdrawiam ;]
cre[a]tive.
Caught in the nameless face of today's cold morning
I open my eyes and see the emptiness of existence
And this is the saddest thing you could ever show me
Avatar użytkownika
cre[a]tiveNone specified
Moderator
Moderator
 
Posty: 8417
Dołączył(a): 2007-03-27, 19:58:46
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Postprzez Czeslaw » 2010-07-03, 17:06:57

no to moze chociaz zrobmy mapy tj. dajmy mapy tp i pozbadzmy sie wszelkich aimow(ktore mozna wsadzic do glosowan nocnych gdzie gra 6-8 graczy lub mniej) mysle ze mapy cpl_ de_russka i tuscan sa naprawde fajne i mozna je wprowadzic. Wiem ze nie zrobi sie tego bardzo szybko bo h@ musi znalezc na to czas. Mysle, że serwer sporo zyska jeśli uda się to sensownie zrobić pozdro
Avatar użytkownika
CzeslawNone specified
Początkujący
Początkujący
 
Posty: 11
Dołączył(a): 2010-06-07, 21:57:33
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez cre[a]tive » 2010-07-03, 17:53:59

O.K, założyłam stosowny temat, w którym można podawać propozycje map, jakie chcecie aby były dograne na naszym serwerze: viewtopic.php?f=77&t=15048
Zapraszam do podawania : )
Caught in the nameless face of today's cold morning
I open my eyes and see the emptiness of existence
And this is the saddest thing you could ever show me
Avatar użytkownika
cre[a]tiveNone specified
Moderator
Moderator
 
Posty: 8417
Dołączył(a): 2007-03-27, 19:58:46
Podziękował : 6 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Postprzez <HST> » 2010-07-05, 20:18:40

Antyrash - jestem absolutnie przeciwko, ten serwer stracilby urok :)
Avatar użytkownika
<HST>None specified
Stały bywalec
Stały bywalec
 
Posty: 79
Dołączył(a): 2010-02-07, 22:34:34
Lokalizacja: Herby
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy


  • Inne

Powrót do Counter Strike

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 76 gości

cron