Praca jako kierowca po maturze

Czyli wszystko co ma jakiekolwiek kółka i jeździ ;)

Praca jako kierowca po maturze

Postprzez mistrz » 2008-09-30, 15:57:43

Witam

Po pierwsze witam wszystkich, poniewaz jestem tutaj nowym użytkownikiem. A teraz moje pytanie do was:
Czy ktos z was pracuje jako kierowca? Czy istnieje mozliwosc abym znalazl prace jako kierowca na terenie Lublina w moim wieku (mam 19 lat, prawko od grudnia zeszłego roku, samochodem jezdze caly czas... praktycznie codziennie, jestem zaocznym studentem)? Obecnie jestem wlasnie na etapie poszukiwan pracy i bardzo interesowala by mnie praca kierowcy. Jesli ktos z was mialby namiary na jakas tego typu prace bylbym baaaaaaaaaardzo wdzieczny :super:
Avatar użytkownika
mistrzNone specified
Podglądacz
Podglądacz
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2008-09-30, 15:47:23
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Praca jako kierowca po maturze

Postprzez makoomba » 2008-09-30, 19:01:17

Kazda firma kurierska z otwartymi ramionami Cię przyjmie
Słaba płeć jest silniejsza od płci mocnej o siłę słabości płci mocnej do płci słabej xD
http://makoomba.posadzdrzewo.pl/
Avatar użytkownika
makoombaNone specified
Expert
Expert
 
Posty: 1436
Dołączył(a): 2007-08-19, 20:47:49
Lokalizacja: Kraków
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Praca jako kierowca po maturze

Postprzez mistrz » 2008-09-30, 23:26:43

mhm... no niekoniecznie każda firma kurierska mnie przyjmie. Teoretycznie nie mam dużego doświadczenia w prowadzeniu pojazdu wiec watpie zeby kazdy chcial mnie przyjac... chyba ze o czyms niewiem :mur: Swoja droga gdyby ktoś jednak miał jakies namiary na pracę w Lbn to byłbym wdzieczny gdyby je tu umieścił. Ostatnio dużo szukam w prasie i internecie i na prawde zbyt wielu ofert nie ma (nie liczac rozwożenia pizzy wlasnym samochodem :zalamany: )
Avatar użytkownika
mistrzNone specified
Podglądacz
Podglądacz
 
Posty: 9
Dołączył(a): 2008-09-30, 15:47:23
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy