Studiowanie informatyki

Człowiek przez całe życie przecież się uczy !

Studiowanie informatyki

Postprzez Sylvvka89 » 2006-09-05, 19:31:13

Mam małe pytanko: czy ktoś może studiuje informatykę? :) Jestem w 2 klasie LO na profilu matematyczno-informatycznym i zastanawiam się nad studiowaniem informatyki. Chciałabym sie cos dowiedzieć jak jest na tym kierunku, jak wygladają zajęcia, czy to są cieżkie studia i co byście mi mogli jeszcze na ten temat powiedzieć :) Liczę na Wasze odpowiedzi i z góry dziekuje :*
"W ŻYCIU PIĘKNE SĄ TYLKO CHWILE..." :*
Avatar użytkownika
Sylvvka89None specified
Pisarz
Pisarz
 
Posty: 190
Dołączył(a): 2006-06-04, 17:37:26
Lokalizacja: Lublin
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Studiowanie informatyki

Postprzez miki » 2006-09-05, 20:06:48

informatyka jest fajna... ogólnie tylko na państwowych za bardzo cackają się z matematyką i całkowicie nieprzydatnymi przedmiotami:) Chociaż, teraz na jakiś czas studiuję IT w Irlandii to tutaj mają nieźle fuck'd up. Tyle co my w 2 tyg. się uczymy oni w semestr + tu są opisowe pytania. Więc informa tylko w Polsce:)


_regulamin_
Ostatnio edytowano 2006-09-05, 21:11:42 przez miki, łącznie edytowano 1 raz
[you] [you] [you] [you] [you] [you] [you] [you] [you] [you] [you] [you] [you] [you] [you] [you]
Avatar użytkownika
mikiNone specified
Banned
Banned
 
Posty: 256
Dołączył(a): 2006-07-09, 11:44:13
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Studiowanie informatyki

Postprzez Ahl-I-Batini » 2006-09-05, 20:47:58

Pod warunkiem, ze bedzie to PP, UW, UJ ... ewentualnie AGH i PW.
Jeśli człowiek pracuje, zawsze pracuje na kogoś, a wtedy nie jest człowiekiem tylko niewolnikiem, a ja wszędzie i zawsze chciałem sam, chciałem być sam, żeby mieć wszystkich gdzieś, razem z ich smutkiem i beznadziejnym żalem.
Strugaccy
Avatar użytkownika
Ahl-I-BatiniNone specified
Expert
Expert
 
Posty: 1255
Dołączył(a): 2006-03-31, 18:51:54
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy