BlueMan - 2011-10-06, 13:57:53 napisał(a):Czyżby PiS na tej płaszczyźnie się nie kompromitowało?
Grunt to wysnuć właściwe wnioski.
Osoby, które kreują sobie takie reklamy, tudzież zgadzają się na idiotyczne pomysły swoich równie niemądrych doradców, w 30 sekund potrafią pokazać na ile ich stać, o czym myślą dążąc do władzy i za kogo mają swoich wyborców. Spoty, z których my się śmiejemy, dla innych są ciekawe, chwytają, co w konsekwencji prowadzi do tego, że mamy taką Polskę, jaką mamy - (nie) dla idiotów. (Pragnę zauważyć, że odsetek ludzi, którzy ulegają manipulacji mass-mediów, głupkowatym spotom i równie głupkowatym hasłom wcale nie jest mały.)
Odnoszę wrażenie, że zamiast wybierać polityków wybieramy modeli, piłkarzy, hostessy. Cóż, "nasz" wybór.
"(...)Uśmiechnięci, wpółobjęci, spróbujemy szukać zgody, choć różnimy się od siebie, jak dwie krople czystej wody.'' - W. Szymborska