Rolki... Co, gdzie i jak...

SubForum dla sympatyków wszelkiego rodzaju sportów i aktywnej formy spędzania wolnego czasu.

Rolki... Co, gdzie i jak...

Postprzez Blueuser » 2007-08-24, 22:21:42

Tak sobie byłem na dworku i koło mnie co jakiś czas śmigały ludziska na rolkach... wkurzyłem się i postanowiłem się dowiedzieć ile taka zabawa kosztuje i co w ogóle muszę wiedzieć żeby coś kupić :].
Czym różnią się rolki od łyżworolek ( w tych sprawach jestem zielony :mrgreen: , dotąd to tylko rower :])? Chciał bym rolki do jazdy rekreacyjnej np na dystans 20km może ciut więcej. Tak żeby się przejechać drogą rowerową koło plaży. (W trójmieście się tego nabudowało a rowerem mi się znudziło :P). Stopa 44/45 :] i tu pytanko. Jakie są rozmiary? tzn. są jakieś uniwersalne (regulowane)? Jaka cena? Kupię jakieś roleczki do 200zł? Zależy mi aby można było jeździć przy plaży... nie po niej ale przy. Jak trochę piachu wpadnie aby nic się nie stało. Co się robi przy takich rolkach, czyści coś, wymienia, coś się zużywa? Jakie kółka są najlepsze? Rozumiem że jeździ się podobnie jak na łyżwach? Na łyżwach już jeździłem. Jaka marka jest najlepsza? Taki "Author" wśród rolek? Help me!
Ktoś ma jakieś doświadczenia? Może jakiś sklep polecicie?
co o tym myślicie?
a to? - warto? Na pierwszy raz się nadają? A jak mi noga urośnie to co wtedy? xD
Z góry wielkie thx :]
Pozdrowienia.
Avatar użytkownika
BlueuserNone specified
Znawca
Znawca
 
Posty: 623
Dołączył(a): 2007-07-23, 14:18:18
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Rolki... Co, gdzie i jak...

Postprzez DominikT » 2007-08-24, 22:59:32

Ja też lubię sobie czasem pojeździć na rolkach
Przy zakupie zwróć uwagę z czego są kółka. Najlepiej kauczukowe. Im twardszy materiał tym bardziej drgają nogi.

Chciał bym rolki do jazdy rekreacyjnej np na dystans 20km może ciut więcej.

Chyba żartujesz :szok: . Mnie nogi już bolą po 3 - 4 km (nie mówiąc o bólu pleców). Na takie trasy tylko rower (przynajmniej ja tak sądzę).