Strona 6 z 14

Re:

PostNapisane: 2015-11-22, 21:38:34
przez Święty Mikołaj
rrossalita napisał(a):
ridz - 2015-04-29, 23:31:11 napisał(a):tak naprawdę nie wiesz jak wyglądają płatni zabójcy. i dalej nie jest to garniturowy dodatek, raczej casualowy

mniemam ,że płatni zabójcy sa i poubierani casualowo i w garniaki. musza się wmieszac w tłum wiec zalezy gdzie są


wiadomo, przede wszystkim muszą się wmieszać w tłum, nie zwracać kompletnie na siebie uwagi, rossalita ma racje;)

pawlicki - 2015-05-15, 00:36:13 napisał(a):z tego co wiem, mozna oddac na serwis w miejscu zakupu, czyli np w militaria, albo odeslac do producenta bezposrednio

to juz bym wolała przez sklep oddać , bo tak to sie pewnie zagubi , a tutaj od sklepu na pewno masz jakieś potwerdzenie [/quote]

generalnie jak oddajesz do sklepu, to wiadomo, że zajmą się tym porządnie, bo w takim przypadku oni odpowiadają za załatwienie sprawy i to o ich opinię się rozchodzi, więc można mieć pewność, że będzie ok.

ridz - 2015-06-01, 10:18:59 napisał(a):intrukcje jak postępować w ramach gwarancji czy serwisu dostajesz wraz z zakupionym produktem.
ale faceci zazwyczaj nie czytaja papierków dołączonych do zestawu wieć cieżko cięzko :P:P
[/quote]

jako facet nie czytam, zawsze myślę, że wiem lepiej, niestety nie zawsze się okazuje to prawdą;P

PostNapisane: 2015-11-23, 20:53:47
przez nikilski
ridz napisał(a):intrukcje jak postępować w ramach gwarancji czy serwisu dostajesz wraz z zakupionym produktem.

ale czasami chcesz to wiedzieć przed zakupem :)

Święty Mikołaj - 2015-11-22, 21:38:34 napisał(a):generalnie jak oddajesz do sklepu, to wiadomo, że zajmą się tym porządnie, bo w takim przypadku oni odpowiadają za załatwienie sprawy i to o ich opinię się rozchodzi, więc można mieć pewność, że będzie ok.

ale jak oddajesz do serwisu producenta to sprawa powinna trwać szybciej - pomija się w całej procedurze jednego pośrednika

Święty Mikołaj - 2015-11-22, 21:38:34 napisał(a):jako facet nie czytam, zawsze myślę, że wiem lepiej, niestety nie zawsze się okazuje to prawdą;P

jako facet czytam takie rzeczy dopiero jak mocno się przekonam że nie jest tak mi się wydawało - przyznaję się bez bicia

PostNapisane: 2015-11-25, 15:31:50
przez rrossalita
nikilski - 2015-11-23, 20:53:47 napisał(a):ale czasami chcesz to wiedzieć przed zakupem
racja, wtedy taka możliwośc się przydaje
nikilski - 2015-11-23, 20:53:47 napisał(a):jako facet czytam takie rzeczy dopiero jak mocno się przekonam że nie jest tak mi się wydawało - przyznaję się bez bicia

wiadomsko ;]

PostNapisane: 2015-12-11, 00:26:34
przez ridz
macie takie bezgraniczne zaufanie do sklepów i serwisów? ja się kilka razy przejechałem dość nieszczęśliwie na niektórych. na całe szczęście nierzadko dobra opinia z opineo czy ceneo czy tam skąpca przekłada się na rzeczywistość.

PostNapisane: 2016-02-23, 23:03:41
przez jarecki80
Można powiedzieć, że mam bzika na punkcie wszelkiego rodzaju aktywności fizycznej, razem ze swoją żoną. Bardzo często zamawiamy coś w necie bo mieszkamy w małym mieście i nie mamy czasu na wypady na zakupy do większych miast. Jak do tej pory chwalę sobie najbardziej militaria.pl
Interesuje się strzelnictwem więc moja opinia może być lekko nieobiektywna pewnie ale tak na prawde nie widziałem sklepu gdzie znajdę wszystkie produkty, które mnie interesują - zarówno namioty jak i plecaki, broń, odzież - wszystko czego mi potrzeba. Dodatkowo zawsze szybka wysyłka.

Re:

PostNapisane: 2016-02-25, 18:39:05
przez Święty Mikołaj
jarecki80 napisał(a):Można powiedzieć, że mam bzika na punkcie wszelkiego rodzaju aktywności fizycznej, razem ze swoją żoną. Bardzo często zamawiamy coś w necie bo mieszkamy w małym mieście i nie mamy czasu na wypady na zakupy do większych miast. Jak do tej pory chwalę sobie najbardziej militaria.pl
Interesuje się strzelnictwem więc moja opinia może być lekko nieobiektywna pewnie ale tak na prawde nie widziałem sklepu gdzie znajdę wszystkie produkty, które mnie interesują - zarówno namioty jak i plecaki, broń, odzież - wszystko czego mi potrzeba. Dodatkowo zawsze szybka wysyłka.



do tego jak dla mnie istotny fakt możliwości chatu online z doradcą :)

Re: Re:

PostNapisane: 2016-02-26, 00:15:54
przez jarecki80
Święty Mikołaj napisał(a):
jarecki80 napisał(a):Można powiedzieć, że mam bzika na punkcie wszelkiego rodzaju aktywności fizycznej, razem ze swoją żoną. Bardzo często zamawiamy coś w necie bo mieszkamy w małym mieście i nie mamy czasu na wypady na zakupy do większych miast. Jak do tej pory chwalę sobie najbardziej militaria.pl
Interesuje się strzelnictwem więc moja opinia może być lekko nieobiektywna pewnie ale tak na prawde nie widziałem sklepu gdzie znajdę wszystkie produkty, które mnie interesują - zarówno namioty jak i plecaki, broń, odzież - wszystko czego mi potrzeba. Dodatkowo zawsze szybka wysyłka.



do tego jak dla mnie istotny fakt możliwości chatu online z doradcą :)


Ja tam wole pogadać przez telefon i dokładnie wytłumaczyć słownie swój problem ale faktycznie mało sklepów w Polsce jeszcze ma livechat. Na zachodzie to już standard.

Re: Re:

PostNapisane: 2016-02-26, 16:34:23
przez Święty Mikołaj
jarecki80 napisał(a):
Święty Mikołaj napisał(a):
jarecki80 napisał(a):Można powiedzieć, że mam bzika na punkcie wszelkiego rodzaju aktywności fizycznej, razem ze swoją żoną. Bardzo często zamawiamy coś w necie bo mieszkamy w małym mieście i nie mamy czasu na wypady na zakupy do większych miast. Jak do tej pory chwalę sobie najbardziej militaria.pl
Interesuje się strzelnictwem więc moja opinia może być lekko nieobiektywna pewnie ale tak na prawde nie widziałem sklepu gdzie znajdę wszystkie produkty, które mnie interesują - zarówno namioty jak i plecaki, broń, odzież - wszystko czego mi potrzeba. Dodatkowo zawsze szybka wysyłka.



do tego jak dla mnie istotny fakt możliwości chatu online z doradcą :)


Ja tam wole pogadać przez telefon i dokładnie wytłumaczyć słownie swój problem ale faktycznie mało sklepów w Polsce jeszcze ma livechat. Na zachodzie to już standard.


a no widzisz, każdy woli co innego, ja tam widzę większy urok w takim chacie, mniej spięć tyłka...na spokojnie można o wszystko zapytać, nawet jak konsultant musi coś sprawdzić, to nie czekasz z durną melodyjką przy uchu tylko możesz sobie robić inne rzeczy na kompie i czekać spokojnie. Miło i fajnie. :)

Re: Re:

PostNapisane: 2016-02-27, 00:33:18
przez jarecki80
Święty Mikołaj napisał(a):
jarecki80 napisał(a):
Święty Mikołaj napisał(a):

do tego jak dla mnie istotny fakt możliwości chatu online z doradcą :)


Ja tam wole pogadać przez telefon i dokładnie wytłumaczyć słownie swój problem ale faktycznie mało sklepów w Polsce jeszcze ma livechat. Na zachodzie to już standard.


a no widzisz, każdy woli co innego, ja tam widzę większy urok w takim chacie, mniej spięć tyłka...na spokojnie można o wszystko zapytać, nawet jak konsultant musi coś sprawdzić, to nie czekasz z durną melodyjką przy uchu tylko możesz sobie robić inne rzeczy na kompie i czekać spokojnie. Miło i fajnie. :)


Nie no to akurat fakt. Tych melodyjek na infoliniach nienawidzę ;) Jak jest prosty problem to też wolę w sumie chaty.

Re: Re:

PostNapisane: 2016-03-04, 00:09:40
przez Święty Mikołaj
jarecki80 napisał(a):

Nie no to akurat fakt. Tych melodyjek na infoliniach nienawidzę ;) Jak jest prosty problem to też wolę w sumie chaty.



najprostszy, najszybszy bezpośredni kontakt!! na prawdę często korzystam i jest to mocno pomocne. :oczami:

PostNapisane: 2016-03-10, 16:30:32
przez rrossalita
Święty Mikołaj - 2016-03-04, 00:09:40 napisał(a):najprostszy, najszybszy bezpośredni kontakt!! na prawdę często korzystam i jest to mocno pomocne.

warto tez zwrócić uwage ,że w niektórych sklepach stoją osoby kompletnie nie zainteresowane produkatmi czy tematem sklepu . i co do tego ,często też nie maja zielonego pojęcia jak ci doradzić . w militaria.pl nie ma tego problemu ,pracuja tam ludzie , którzy sie znają i interesują tą tematyką
jarecki80 - 2016-02-26, 00:15:54 napisał(a):Ja tam wole pogadać przez telefon i dokładnie wytłumaczyć słownie swój problem ale faktycznie mało sklepów w Polsce jeszcze ma livechat. Na zachodzie to już standard.

mała róznica czy telefonicznie czy czat. Komunikujesz się i tyle. Kiedyś takich opcji nie było w ogóle
ridz napisał(a):macie takie bezgraniczne zaufanie do sklepów i serwisów? ja się kilka razy przejechałem dość nieszczęśliwie na niektórych. na całe szczęście nierzadko dobra opinia z opineo czy ceneo czy tam skąpca przekłada się na rzeczywistość.

często zdarza sie tez tak,że niefortunnie ci się cos przydarza w związku zz zakupami w sklepie i sie zrazisz. Albo inny potencjalny klient pech lub nie pech ,coś poszło nie tak i juz nie wróci do sklepu,mimo dobrych opinii. Niestety klienci stali się mega wygodni.wszytsko musi byc perfect

Re:

PostNapisane: 2016-03-10, 23:18:36
przez jarecki80
rrossalita napisał(a):
Święty Mikołaj - 2016-03-04, 00:09:40 napisał(a):najprostszy, najszybszy bezpośredni kontakt!! na prawdę często korzystam i jest to mocno pomocne.

warto tez zwrócić uwage ,że w niektórych sklepach stoją osoby kompletnie nie zainteresowane produkatmi czy tematem sklepu . i co do tego ,często też nie maja zielonego pojęcia jak ci doradzić . w militaria.pl nie ma tego problemu ,pracuja tam ludzie , którzy sie znają i interesują tą tematyką

Zgadzam się. Bardzo mi się podoba, że do wielu produktów robią recenzje video na youtube.
rrossalita napisał(a):
jarecki80 - 2016-02-26, 00:15:54 napisał(a):Ja tam wole pogadać przez telefon i dokładnie wytłumaczyć słownie swój problem ale faktycznie mało sklepów w Polsce jeszcze ma livechat. Na zachodzie to już standard.

mała róznica czy telefonicznie czy czat. Komunikujesz się i tyle. Kiedyś takich opcji nie było w ogóle

Kiedyś nic nie było ;) Ja wolę mimo wszystko głosowo wytłumaczyć swój problem.
rrossalita napisał(a):
ridz napisał(a):macie takie bezgraniczne zaufanie do sklepów i serwisów? ja się kilka razy przejechałem dość nieszczęśliwie na niektórych. na całe szczęście nierzadko dobra opinia z opineo czy ceneo czy tam skąpca przekłada się na rzeczywistość.

często zdarza sie tez tak,że niefortunnie ci się cos przydarza w związku zz zakupami w sklepie i sie zrazisz. Albo inny potencjalny klient pech lub nie pech ,coś poszło nie tak i juz nie wróci do sklepu,mimo dobrych opinii. Niestety klienci stali się mega wygodni.wszytsko musi byc perfect

No niestety ale zawsze tak było. Jak to się mówi "nasz klient nasz pan".

PostNapisane: 2016-03-17, 14:54:21
przez rrossalita
jarecki80 - 2016-03-10, 23:18:36 napisał(a):Zgadzam się. Bardzo mi się podoba, że do wielu produktów robią recenzje video na youtube.

no dokładnie to jest ekstra, praktycznie znika ryzyko nietrafionego zakupu przez internet

jarecki80 - 2016-03-10, 23:18:36 napisał(a):Kiedyś nic nie było Ja wolę mimo wszystko głosowo wytłumaczyć swój problem.

może maja tez skype ? a jak wolisz dzwonić to tez jest opcja, spróbuj tak załatwić sprawe, np w jakims sklepie,np agd. powodzenia:P

jarecki80 - 2016-03-10, 23:18:36 napisał(a):No niestety ale zawsze tak było. Jak to się mówi "nasz klient nasz pan".

zawsze tak było, że wystarczy krzyw mina sprzedawcy ,żeby sie zniechęcić... zalezy od człowieka, klienta. mnie musiało by naprawde cos podpaść,żeby skreślić sklep całkowicie

Re:

PostNapisane: 2016-03-17, 15:34:33
przez jarecki80
rrossalita napisał(a):
jarecki80 - 2016-03-10, 23:18:36 napisał(a):Zgadzam się. Bardzo mi się podoba, że do wielu produktów robią recenzje video na youtube.

no dokładnie to jest ekstra, praktycznie znika ryzyko nietrafionego zakupu przez internet

Zgadzam się. Jest to coś wyjątkowego czego raczej w innych sklepach nie widziałem.
rrossalita napisał(a):
jarecki80 - 2016-03-10, 23:18:36 napisał(a):Kiedyś nic nie było Ja wolę mimo wszystko głosowo wytłumaczyć swój problem.

może maja tez skype ? a jak wolisz dzwonić to tez jest opcja, spróbuj tak załatwić sprawe, np w jakims sklepie,np agd. powodzenia:P

a o skype szczerze mówiąc nie wiedziałem. No w sklepach agd najgorsze na infolini to są automaty :D
rrossalita napisał(a):
jarecki80 - 2016-03-10, 23:18:36 napisał(a):No niestety ale zawsze tak było. Jak to się mówi "nasz klient nasz pan".

zawsze tak było, że wystarczy krzyw mina sprzedawcy ,żeby sie zniechęcić... zalezy od człowieka, klienta. mnie musiało by naprawde cos podpaść,żeby skreślić sklep całkowicie

To jest kwestia odpowiednich ludzi na odpowiednich stanowiskach i tyle. Trzeba się odrobinę znać na psychologii robiąc jako sprzedawca.

PostNapisane: 2016-03-17, 16:09:39
przez pawlicki
ridz - 2015-12-11, 00:26 napisał(a):macie takie bezgraniczne zaufanie do sklepów i serwisów? ja się kilka razy przejechałem dość nieszczęśliwie na niektórych. na całe szczęście nierzadko dobra opinia z opineo czy ceneo czy tam skąpca przekłada się na rzeczywistość.

jaki sklep czy punkt serwisowy taka obsluga, wybieraj madrze

Święty Mikołaj - 2016-03-04, 00:09 napisał(a):najprostszy, najszybszy bezpośredni kontakt!! na prawdę często korzystam i jest to mocno pomocne.

choc militaria.pl jest w kilkunastu miastach Polski to jednak nie we wszystkich wiekszych, niektorzy moga miec utrudniony kontakt bezposredni, wtedy korzystaja z tel, mail, chat

PostNapisane: 2016-04-07, 20:29:16
przez Compact
pawlicki - 2016-03-17, 16:09:39 napisał(a):jaki sklep czy punkt serwisowy taka obsluga, wybieraj madrze

Dokładnie, Ja właśnie dla tego nie kupuje na allegro, niema jak dobry punkt z konkretną obsługą.
pawlicki - 2016-03-17, 16:09:39 napisał(a):choc militaria.pl jest w kilkunastu miastach Polski to jednak nie we wszystkich wiekszych, niektorzy moga miec utrudniony kontakt bezposredni, wtedy korzystaja z tel, mail, chat
I co ważniejsze to mi nie raz już się zdarzało chatować z doradcą i znają się ludzie na swoim asortymencie niesamowici.

PostNapisane: 2016-04-07, 21:45:40
przez pawlicki
jak do sklepu pojdziesz to chlopaki tez wiedza jak doradzic i co poradzic

Re:

PostNapisane: 2016-04-07, 21:54:31
przez Święty Mikołaj
Compact napisał(a):
pawlicki - 2016-03-17, 16:09:39 napisał(a):jaki sklep czy punkt serwisowy taka obsluga, wybieraj madrze

Dokładnie, Ja właśnie dla tego nie kupuje na allegro, niema jak dobry punkt z konkretną obsługą.


sto procent racji !!!!


pawlicki - 2016-03-17, 16:09:39 napisał(a):choc militaria.pl jest w kilkunastu miastach Polski to jednak nie we wszystkich wiekszych, niektorzy moga miec utrudniony kontakt bezposredni, wtedy korzystaja z tel, mail, chat
I co ważniejsze to mi nie raz już się zdarzało chatować z doradcą i znają się ludzie na swoim asortymencie niesamowici.[/quote]


tu też racja, też nie raz korzystałem z tego czatu i zawsze z sukcesem.

Re:

PostNapisane: 2016-04-08, 00:09:46
przez jarecki80
pawlicki napisał(a):
ridz - 2015-12-11, 00:26 napisał(a):macie takie bezgraniczne zaufanie do sklepów i serwisów? ja się kilka razy przejechałem dość nieszczęśliwie na niektórych. na całe szczęście nierzadko dobra opinia z opineo czy ceneo czy tam skąpca przekłada się na rzeczywistość.

jaki sklep czy punkt serwisowy taka obsluga, wybieraj madrze

W przypadku takich sklepów jest to na prawdę ważne bo można kupić jakiś bubel jeśli się nie znamy i sprzedawca źle doradzi
pawlicki napisał(a):
Święty Mikołaj - 2016-03-04, 00:09 napisał(a):najprostszy, najszybszy bezpośredni kontakt!! na prawdę często korzystam i jest to mocno pomocne.

choc militaria.pl jest w kilkunastu miastach Polski to jednak nie we wszystkich wiekszych, niektorzy moga miec utrudniony kontakt bezposredni, wtedy korzystaja z tel, mail, chat

nawet nie miałem pojęcia, że mają sklepy stacjonarne a zamawiam u nich bardzo długo już. Jak dla mnie najlepszy sklep.
pawlicki napisał(a):jak do sklepu pojdziesz to chlopaki tez wiedza jak doradzic i co poradzic

jeśli w necie mają taką dobrą obsługę to na żywo pewnie jest jeszcze lepiej!

PostNapisane: 2016-05-19, 15:57:35
przez rrossalita
jarecki80 - 2016-04-08, 00:09:46 napisał(a):W przypadku takich sklepów jest to na prawdę ważne bo można kupić jakiś bubel jeśli się nie znamy i sprzedawca źle doradzi

bubel nie, bo towar jest dobry,ale może być nie trafiony
jarecki80 - 2016-04-08, 00:09:46 napisał(a):jeśli w necie mają taką dobrą obsługę to na żywo pewnie jest jeszcze lepiej!

na pewno, to super. Nawet w głupim odziezowym,czy sportowym stoją jak posagi czasem sprzedawcy i sami nie wiedzą co tam robią