dobre wyposażenie na outdoor - gdzie?

SubForum dla sympatyków wszelkiego rodzaju sportów i aktywnej formy spędzania wolnego czasu.

Re:

Postprzez Święty Mikołaj » 2015-11-22, 21:38:34

rrossalita napisał(a):
ridz - 2015-04-29, 23:31:11 napisał(a):tak naprawdę nie wiesz jak wyglądają płatni zabójcy. i dalej nie jest to garniturowy dodatek, raczej casualowy

mniemam ,że płatni zabójcy sa i poubierani casualowo i w garniaki. musza się wmieszac w tłum wiec zalezy gdzie są


wiadomo, przede wszystkim muszą się wmieszać w tłum, nie zwracać kompletnie na siebie uwagi, rossalita ma racje;)

pawlicki - 2015-05-15, 00:36:13 napisał(a):z tego co wiem, mozna oddac na serwis w miejscu zakupu, czyli np w militaria, albo odeslac do producenta bezposrednio

to juz bym wolała przez sklep oddać , bo tak to sie pewnie zagubi , a tutaj od sklepu na pewno masz jakieś potwerdzenie [/quote]

generalnie jak oddajesz do sklepu, to wiadomo, że zajmą się tym porządnie, bo w takim przypadku oni odpowiadają za załatwienie sprawy i to o ich opinię się rozchodzi, więc można mieć pewność, że będzie ok.

ridz - 2015-06-01, 10:18:59 napisał(a):intrukcje jak postępować w ramach gwarancji czy serwisu dostajesz wraz z zakupionym produktem.
ale faceci zazwyczaj nie czytaja papierków dołączonych do zestawu wieć cieżko cięzko :P:P
[/quote]

jako facet nie czytam, zawsze myślę, że wiem lepiej, niestety nie zawsze się okazuje to prawdą;P
Avatar użytkownika
Święty MikołajNone specified
Pisarz
Pisarz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 2015-08-22, 19:52:25
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez nikilski » 2015-11-23, 20:53:47

ridz napisał(a):intrukcje jak postępować w ramach gwarancji czy serwisu dostajesz wraz z zakupionym produktem.

ale czasami chcesz to wiedzieć przed zakupem :)

Święty Mikołaj - 2015-11-22, 21:38:34 napisał(a):generalnie jak oddajesz do sklepu, to wiadomo, że zajmą się tym porządnie, bo w takim przypadku oni odpowiadają za załatwienie sprawy i to o ich opinię się rozchodzi, więc można mieć pewność, że będzie ok.

ale jak oddajesz do serwisu producenta to sprawa powinna trwać szybciej - pomija się w całej procedurze jednego pośrednika

Święty Mikołaj - 2015-11-22, 21:38:34 napisał(a):jako facet nie czytam, zawsze myślę, że wiem lepiej, niestety nie zawsze się okazuje to prawdą;P

jako facet czytam takie rzeczy dopiero jak mocno się przekonam że nie jest tak mi się wydawało - przyznaję się bez bicia
Avatar użytkownika
nikilskiNone specified
Pisarz
Pisarz
 
Posty: 112
Dołączył(a): 2015-02-24, 20:15:39
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez rrossalita » 2015-11-25, 15:31:50

nikilski - 2015-11-23, 20:53:47 napisał(a):ale czasami chcesz to wiedzieć przed zakupem
racja, wtedy taka możliwośc się przydaje
nikilski - 2015-11-23, 20:53:47 napisał(a):jako facet czytam takie rzeczy dopiero jak mocno się przekonam że nie jest tak mi się wydawało - przyznaję się bez bicia

wiadomsko ;]
Avatar użytkownika
rrossalitaNone specified
Wyższy pisarz
Wyższy pisarz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2015-03-04, 22:25:59
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez ridz » 2015-12-11, 00:26:34

macie takie bezgraniczne zaufanie do sklepów i serwisów? ja się kilka razy przejechałem dość nieszczęśliwie na niektórych. na całe szczęście nierzadko dobra opinia z opineo czy ceneo czy tam skąpca przekłada się na rzeczywistość.
imagination
Avatar użytkownika
ridzNone specified
Profesjonalista
Profesjonalista
 
Posty: 461
Dołączył(a): 2007-12-27, 16:08:11
Lokalizacja: Wrocław
Podziękował : 1 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez jarecki80 » 2016-02-23, 23:03:41

Można powiedzieć, że mam bzika na punkcie wszelkiego rodzaju aktywności fizycznej, razem ze swoją żoną. Bardzo często zamawiamy coś w necie bo mieszkamy w małym mieście i nie mamy czasu na wypady na zakupy do większych miast. Jak do tej pory chwalę sobie najbardziej militaria.pl
Interesuje się strzelnictwem więc moja opinia może być lekko nieobiektywna pewnie ale tak na prawde nie widziałem sklepu gdzie znajdę wszystkie produkty, które mnie interesują - zarówno namioty jak i plecaki, broń, odzież - wszystko czego mi potrzeba. Dodatkowo zawsze szybka wysyłka.
Avatar użytkownika
jarecki80None specified
Profesjonalista
Profesjonalista
 
Posty: 313
Dołączył(a): 2016-02-23, 22:25:32
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Imię: Janusz

Re:

Postprzez Święty Mikołaj » 2016-02-25, 18:39:05

jarecki80 napisał(a):Można powiedzieć, że mam bzika na punkcie wszelkiego rodzaju aktywności fizycznej, razem ze swoją żoną. Bardzo często zamawiamy coś w necie bo mieszkamy w małym mieście i nie mamy czasu na wypady na zakupy do większych miast. Jak do tej pory chwalę sobie najbardziej militaria.pl
Interesuje się strzelnictwem więc moja opinia może być lekko nieobiektywna pewnie ale tak na prawde nie widziałem sklepu gdzie znajdę wszystkie produkty, które mnie interesują - zarówno namioty jak i plecaki, broń, odzież - wszystko czego mi potrzeba. Dodatkowo zawsze szybka wysyłka.



do tego jak dla mnie istotny fakt możliwości chatu online z doradcą :)
Avatar użytkownika
Święty MikołajNone specified
Pisarz
Pisarz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 2015-08-22, 19:52:25
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Re:

Postprzez jarecki80 » 2016-02-26, 00:15:54

Święty Mikołaj napisał(a):
jarecki80 napisał(a):Można powiedzieć, że mam bzika na punkcie wszelkiego rodzaju aktywności fizycznej, razem ze swoją żoną. Bardzo często zamawiamy coś w necie bo mieszkamy w małym mieście i nie mamy czasu na wypady na zakupy do większych miast. Jak do tej pory chwalę sobie najbardziej militaria.pl
Interesuje się strzelnictwem więc moja opinia może być lekko nieobiektywna pewnie ale tak na prawde nie widziałem sklepu gdzie znajdę wszystkie produkty, które mnie interesują - zarówno namioty jak i plecaki, broń, odzież - wszystko czego mi potrzeba. Dodatkowo zawsze szybka wysyłka.



do tego jak dla mnie istotny fakt możliwości chatu online z doradcą :)


Ja tam wole pogadać przez telefon i dokładnie wytłumaczyć słownie swój problem ale faktycznie mało sklepów w Polsce jeszcze ma livechat. Na zachodzie to już standard.
Avatar użytkownika
jarecki80None specified
Profesjonalista
Profesjonalista
 
Posty: 313
Dołączył(a): 2016-02-23, 22:25:32
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Imię: Janusz

Re: Re:

Postprzez Święty Mikołaj » 2016-02-26, 16:34:23

jarecki80 napisał(a):
Święty Mikołaj napisał(a):
jarecki80 napisał(a):Można powiedzieć, że mam bzika na punkcie wszelkiego rodzaju aktywności fizycznej, razem ze swoją żoną. Bardzo często zamawiamy coś w necie bo mieszkamy w małym mieście i nie mamy czasu na wypady na zakupy do większych miast. Jak do tej pory chwalę sobie najbardziej militaria.pl
Interesuje się strzelnictwem więc moja opinia może być lekko nieobiektywna pewnie ale tak na prawde nie widziałem sklepu gdzie znajdę wszystkie produkty, które mnie interesują - zarówno namioty jak i plecaki, broń, odzież - wszystko czego mi potrzeba. Dodatkowo zawsze szybka wysyłka.



do tego jak dla mnie istotny fakt możliwości chatu online z doradcą :)


Ja tam wole pogadać przez telefon i dokładnie wytłumaczyć słownie swój problem ale faktycznie mało sklepów w Polsce jeszcze ma livechat. Na zachodzie to już standard.


a no widzisz, każdy woli co innego, ja tam widzę większy urok w takim chacie, mniej spięć tyłka...na spokojnie można o wszystko zapytać, nawet jak konsultant musi coś sprawdzić, to nie czekasz z durną melodyjką przy uchu tylko możesz sobie robić inne rzeczy na kompie i czekać spokojnie. Miło i fajnie. :)
Avatar użytkownika
Święty MikołajNone specified
Pisarz
Pisarz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 2015-08-22, 19:52:25
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re: Re:

Postprzez jarecki80 » 2016-02-27, 00:33:18

Święty Mikołaj napisał(a):
jarecki80 napisał(a):
Święty Mikołaj napisał(a):

do tego jak dla mnie istotny fakt możliwości chatu online z doradcą :)


Ja tam wole pogadać przez telefon i dokładnie wytłumaczyć słownie swój problem ale faktycznie mało sklepów w Polsce jeszcze ma livechat. Na zachodzie to już standard.


a no widzisz, każdy woli co innego, ja tam widzę większy urok w takim chacie, mniej spięć tyłka...na spokojnie można o wszystko zapytać, nawet jak konsultant musi coś sprawdzić, to nie czekasz z durną melodyjką przy uchu tylko możesz sobie robić inne rzeczy na kompie i czekać spokojnie. Miło i fajnie. :)


Nie no to akurat fakt. Tych melodyjek na infoliniach nienawidzę ;) Jak jest prosty problem to też wolę w sumie chaty.
Avatar użytkownika
jarecki80None specified
Profesjonalista
Profesjonalista
 
Posty: 313
Dołączył(a): 2016-02-23, 22:25:32
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Imię: Janusz

Re: Re:

Postprzez Święty Mikołaj » 2016-03-04, 00:09:40

jarecki80 napisał(a):

Nie no to akurat fakt. Tych melodyjek na infoliniach nienawidzę ;) Jak jest prosty problem to też wolę w sumie chaty.



najprostszy, najszybszy bezpośredni kontakt!! na prawdę często korzystam i jest to mocno pomocne. :oczami:
Avatar użytkownika
Święty MikołajNone specified
Pisarz
Pisarz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 2015-08-22, 19:52:25
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez rrossalita » 2016-03-10, 16:30:32

Święty Mikołaj - 2016-03-04, 00:09:40 napisał(a):najprostszy, najszybszy bezpośredni kontakt!! na prawdę często korzystam i jest to mocno pomocne.

warto tez zwrócić uwage ,że w niektórych sklepach stoją osoby kompletnie nie zainteresowane produkatmi czy tematem sklepu . i co do tego ,często też nie maja zielonego pojęcia jak ci doradzić . w militaria.pl nie ma tego problemu ,pracuja tam ludzie , którzy sie znają i interesują tą tematyką
jarecki80 - 2016-02-26, 00:15:54 napisał(a):Ja tam wole pogadać przez telefon i dokładnie wytłumaczyć słownie swój problem ale faktycznie mało sklepów w Polsce jeszcze ma livechat. Na zachodzie to już standard.

mała róznica czy telefonicznie czy czat. Komunikujesz się i tyle. Kiedyś takich opcji nie było w ogóle
ridz napisał(a):macie takie bezgraniczne zaufanie do sklepów i serwisów? ja się kilka razy przejechałem dość nieszczęśliwie na niektórych. na całe szczęście nierzadko dobra opinia z opineo czy ceneo czy tam skąpca przekłada się na rzeczywistość.

często zdarza sie tez tak,że niefortunnie ci się cos przydarza w związku zz zakupami w sklepie i sie zrazisz. Albo inny potencjalny klient pech lub nie pech ,coś poszło nie tak i juz nie wróci do sklepu,mimo dobrych opinii. Niestety klienci stali się mega wygodni.wszytsko musi byc perfect
Avatar użytkownika
rrossalitaNone specified
Wyższy pisarz
Wyższy pisarz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2015-03-04, 22:25:59
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re:

Postprzez jarecki80 » 2016-03-10, 23:18:36

rrossalita napisał(a):
Święty Mikołaj - 2016-03-04, 00:09:40 napisał(a):najprostszy, najszybszy bezpośredni kontakt!! na prawdę często korzystam i jest to mocno pomocne.

warto tez zwrócić uwage ,że w niektórych sklepach stoją osoby kompletnie nie zainteresowane produkatmi czy tematem sklepu . i co do tego ,często też nie maja zielonego pojęcia jak ci doradzić . w militaria.pl nie ma tego problemu ,pracuja tam ludzie , którzy sie znają i interesują tą tematyką

Zgadzam się. Bardzo mi się podoba, że do wielu produktów robią recenzje video na youtube.
rrossalita napisał(a):
jarecki80 - 2016-02-26, 00:15:54 napisał(a):Ja tam wole pogadać przez telefon i dokładnie wytłumaczyć słownie swój problem ale faktycznie mało sklepów w Polsce jeszcze ma livechat. Na zachodzie to już standard.

mała róznica czy telefonicznie czy czat. Komunikujesz się i tyle. Kiedyś takich opcji nie było w ogóle

Kiedyś nic nie było ;) Ja wolę mimo wszystko głosowo wytłumaczyć swój problem.
rrossalita napisał(a):
ridz napisał(a):macie takie bezgraniczne zaufanie do sklepów i serwisów? ja się kilka razy przejechałem dość nieszczęśliwie na niektórych. na całe szczęście nierzadko dobra opinia z opineo czy ceneo czy tam skąpca przekłada się na rzeczywistość.

często zdarza sie tez tak,że niefortunnie ci się cos przydarza w związku zz zakupami w sklepie i sie zrazisz. Albo inny potencjalny klient pech lub nie pech ,coś poszło nie tak i juz nie wróci do sklepu,mimo dobrych opinii. Niestety klienci stali się mega wygodni.wszytsko musi byc perfect

No niestety ale zawsze tak było. Jak to się mówi "nasz klient nasz pan".
Avatar użytkownika
jarecki80None specified
Profesjonalista
Profesjonalista
 
Posty: 313
Dołączył(a): 2016-02-23, 22:25:32
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Imię: Janusz

Postprzez rrossalita » 2016-03-17, 14:54:21

jarecki80 - 2016-03-10, 23:18:36 napisał(a):Zgadzam się. Bardzo mi się podoba, że do wielu produktów robią recenzje video na youtube.

no dokładnie to jest ekstra, praktycznie znika ryzyko nietrafionego zakupu przez internet

jarecki80 - 2016-03-10, 23:18:36 napisał(a):Kiedyś nic nie było Ja wolę mimo wszystko głosowo wytłumaczyć swój problem.

może maja tez skype ? a jak wolisz dzwonić to tez jest opcja, spróbuj tak załatwić sprawe, np w jakims sklepie,np agd. powodzenia:P

jarecki80 - 2016-03-10, 23:18:36 napisał(a):No niestety ale zawsze tak było. Jak to się mówi "nasz klient nasz pan".

zawsze tak było, że wystarczy krzyw mina sprzedawcy ,żeby sie zniechęcić... zalezy od człowieka, klienta. mnie musiało by naprawde cos podpaść,żeby skreślić sklep całkowicie
Avatar użytkownika
rrossalitaNone specified
Wyższy pisarz
Wyższy pisarz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2015-03-04, 22:25:59
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re:

Postprzez jarecki80 » 2016-03-17, 15:34:33

rrossalita napisał(a):
jarecki80 - 2016-03-10, 23:18:36 napisał(a):Zgadzam się. Bardzo mi się podoba, że do wielu produktów robią recenzje video na youtube.

no dokładnie to jest ekstra, praktycznie znika ryzyko nietrafionego zakupu przez internet

Zgadzam się. Jest to coś wyjątkowego czego raczej w innych sklepach nie widziałem.
rrossalita napisał(a):
jarecki80 - 2016-03-10, 23:18:36 napisał(a):Kiedyś nic nie było Ja wolę mimo wszystko głosowo wytłumaczyć swój problem.

może maja tez skype ? a jak wolisz dzwonić to tez jest opcja, spróbuj tak załatwić sprawe, np w jakims sklepie,np agd. powodzenia:P

a o skype szczerze mówiąc nie wiedziałem. No w sklepach agd najgorsze na infolini to są automaty :D
rrossalita napisał(a):
jarecki80 - 2016-03-10, 23:18:36 napisał(a):No niestety ale zawsze tak było. Jak to się mówi "nasz klient nasz pan".

zawsze tak było, że wystarczy krzyw mina sprzedawcy ,żeby sie zniechęcić... zalezy od człowieka, klienta. mnie musiało by naprawde cos podpaść,żeby skreślić sklep całkowicie

To jest kwestia odpowiednich ludzi na odpowiednich stanowiskach i tyle. Trzeba się odrobinę znać na psychologii robiąc jako sprzedawca.
Avatar użytkownika
jarecki80None specified
Profesjonalista
Profesjonalista
 
Posty: 313
Dołączył(a): 2016-02-23, 22:25:32
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Imię: Janusz

Postprzez pawlicki » 2016-03-17, 16:09:39

ridz - 2015-12-11, 00:26 napisał(a):macie takie bezgraniczne zaufanie do sklepów i serwisów? ja się kilka razy przejechałem dość nieszczęśliwie na niektórych. na całe szczęście nierzadko dobra opinia z opineo czy ceneo czy tam skąpca przekłada się na rzeczywistość.

jaki sklep czy punkt serwisowy taka obsluga, wybieraj madrze

Święty Mikołaj - 2016-03-04, 00:09 napisał(a):najprostszy, najszybszy bezpośredni kontakt!! na prawdę często korzystam i jest to mocno pomocne.

choc militaria.pl jest w kilkunastu miastach Polski to jednak nie we wszystkich wiekszych, niektorzy moga miec utrudniony kontakt bezposredni, wtedy korzystaja z tel, mail, chat
Avatar użytkownika
pawlickiNone specified
Znawca
Znawca
 
Posty: 625
Dołączył(a): 2009-02-05, 02:46:40
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Postprzez Compact » 2016-04-07, 20:29:16

pawlicki - 2016-03-17, 16:09:39 napisał(a):jaki sklep czy punkt serwisowy taka obsluga, wybieraj madrze

Dokładnie, Ja właśnie dla tego nie kupuje na allegro, niema jak dobry punkt z konkretną obsługą.
pawlicki - 2016-03-17, 16:09:39 napisał(a):choc militaria.pl jest w kilkunastu miastach Polski to jednak nie we wszystkich wiekszych, niektorzy moga miec utrudniony kontakt bezposredni, wtedy korzystaja z tel, mail, chat
I co ważniejsze to mi nie raz już się zdarzało chatować z doradcą i znają się ludzie na swoim asortymencie niesamowici.
Avatar użytkownika
CompactMale
Profesjonalista
Profesjonalista
 
Posty: 373
Dołączył(a): 2015-04-27, 12:36:00
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 1 razy

Postprzez pawlicki » 2016-04-07, 21:45:40

jak do sklepu pojdziesz to chlopaki tez wiedza jak doradzic i co poradzic
Avatar użytkownika
pawlickiNone specified
Znawca
Znawca
 
Posty: 625
Dołączył(a): 2009-02-05, 02:46:40
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re:

Postprzez Święty Mikołaj » 2016-04-07, 21:54:31

Compact napisał(a):
pawlicki - 2016-03-17, 16:09:39 napisał(a):jaki sklep czy punkt serwisowy taka obsluga, wybieraj madrze

Dokładnie, Ja właśnie dla tego nie kupuje na allegro, niema jak dobry punkt z konkretną obsługą.


sto procent racji !!!!


pawlicki - 2016-03-17, 16:09:39 napisał(a):choc militaria.pl jest w kilkunastu miastach Polski to jednak nie we wszystkich wiekszych, niektorzy moga miec utrudniony kontakt bezposredni, wtedy korzystaja z tel, mail, chat
I co ważniejsze to mi nie raz już się zdarzało chatować z doradcą i znają się ludzie na swoim asortymencie niesamowici.[/quote]


tu też racja, też nie raz korzystałem z tego czatu i zawsze z sukcesem.
Avatar użytkownika
Święty MikołajNone specified
Pisarz
Pisarz
 
Posty: 140
Dołączył(a): 2015-08-22, 19:52:25
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Re:

Postprzez jarecki80 » 2016-04-08, 00:09:46

pawlicki napisał(a):
ridz - 2015-12-11, 00:26 napisał(a):macie takie bezgraniczne zaufanie do sklepów i serwisów? ja się kilka razy przejechałem dość nieszczęśliwie na niektórych. na całe szczęście nierzadko dobra opinia z opineo czy ceneo czy tam skąpca przekłada się na rzeczywistość.

jaki sklep czy punkt serwisowy taka obsluga, wybieraj madrze

W przypadku takich sklepów jest to na prawdę ważne bo można kupić jakiś bubel jeśli się nie znamy i sprzedawca źle doradzi
pawlicki napisał(a):
Święty Mikołaj - 2016-03-04, 00:09 napisał(a):najprostszy, najszybszy bezpośredni kontakt!! na prawdę często korzystam i jest to mocno pomocne.

choc militaria.pl jest w kilkunastu miastach Polski to jednak nie we wszystkich wiekszych, niektorzy moga miec utrudniony kontakt bezposredni, wtedy korzystaja z tel, mail, chat

nawet nie miałem pojęcia, że mają sklepy stacjonarne a zamawiam u nich bardzo długo już. Jak dla mnie najlepszy sklep.
pawlicki napisał(a):jak do sklepu pojdziesz to chlopaki tez wiedza jak doradzic i co poradzic

jeśli w necie mają taką dobrą obsługę to na żywo pewnie jest jeszcze lepiej!
Avatar użytkownika
jarecki80None specified
Profesjonalista
Profesjonalista
 
Posty: 313
Dołączył(a): 2016-02-23, 22:25:32
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy
Imię: Janusz

Postprzez rrossalita » 2016-05-19, 15:57:35

jarecki80 - 2016-04-08, 00:09:46 napisał(a):W przypadku takich sklepów jest to na prawdę ważne bo można kupić jakiś bubel jeśli się nie znamy i sprzedawca źle doradzi

bubel nie, bo towar jest dobry,ale może być nie trafiony
jarecki80 - 2016-04-08, 00:09:46 napisał(a):jeśli w necie mają taką dobrą obsługę to na żywo pewnie jest jeszcze lepiej!

na pewno, to super. Nawet w głupim odziezowym,czy sportowym stoją jak posagi czasem sprzedawcy i sami nie wiedzą co tam robią
Avatar użytkownika
rrossalitaNone specified
Wyższy pisarz
Wyższy pisarz
 
Posty: 290
Dołączył(a): 2015-03-04, 22:25:59
Podziękował : 0 razy
Otrzymał podziękowań: 0 razy

Poprzednia stronaNastępna strona

  • Inne

Powrót do Sport

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości